• Volgens YouTube-filmpjes doet hij het ook nog.
    Wie gaan er allemaal bellen? Ik kan nu niet bellen, mijn ouders zijn thuis en die gaan dat vast niet goed vinden x)

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

... Stiekem wil ik écht weten of dat werkt. (bloos)

Has no one told you she's not breathing?

Al ben ik geen potterhead, toch wil ik het proberen. :"D

Azian schreef:
    Al ben ik geen potterhead, toch wil ik het proberen. :"D

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Ik wil het ook weten, maar ik wil zelf niet bellen (bloos).
    Wie is zo lief om het te proberen en me te laten weten (A):Y)

[ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 20:02 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Ik ga ernaartoe sms'sen. Bellen gaat niet want anders gaat iedereen me raar aankijken als ik vraag of ik met Minerva spreek.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Lol, ik heb gebeld, maar net toen ik iets hoorde kwam mijn moeder naar boven lopen >.< Morgen maar weer proberen :]

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Dat is gewoon een harry potter fanline lol.

Ik ben gemeen xoxo

Binnekort ga ik bellen

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

haha ik ga het ook proberen binnenkort

I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

Ik belde net, komt dat vrouwtje van T-Mobile: wegens technische problemen kan het gesprek niet op stand worden gebracht.

>.<

OMG ZO VET! Ik wil bellen! Hoewel ik straks heb gebeld en dat komt er een meterslange telefoonrekening! Maar het lijkt me echt supersupersuper vet! Misschien een keertje proberen?

"I solemnly swear that i am up to no good."

SilverDoe schreef:
    OMG ZO VET! Ik wil bellen! Hoewel ik straks heb gebeld en dat komt er een meterslange telefoonrekening! Maar het lijkt me echt supersupersuper vet! Misschien een keertje proberen?

Ik heb 3 nummers getest via internet, overal hoor ik: "wegens technische problemen kan dit gesprek niet tot stand worden gebracht,"

Anitaaa schreef:

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

Anitaaa schreef:

Big girls cry when their hearts are breaking

Misschien werkt het alleen in Engeland en moet er hier een netnummer voor ofzo?

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.