Ik wil wel, dit is ongeveer mijn schrijfstijl:
‘LUC! Wil je dat nooit meer doen! Ik dacht dat iemand je had meegenomen of nog erger, Je had iets te eten gevonden en hebt niks met ons gedeeld!’ schreeuwt Alec, waardoor Yarec en Vic nog harder gaan lachen.
‘Nee, nu even serieus Luc! Je weet nog niet wat er aan de hand is en waardoor meneer Harvey en meneer Hitachi zo verbaasd waren.’ Zegt Alec serieus. ‘We gaan terug naar het dorp, meneer Harvey heeft gezegd dat er vandaag een keuring is en deze keer is iedereen aan de beurt.’ Als Vic en Yarec dat horen stoppen ze meteen met lachen.
‘Alec? Is dat echt nodig? Je weet dat we dat niet leuk vinden.’ Zegt Yarec met een treurig gezicht.
‘Ja dat moet echt. Eigenlijk moesten we gisteren al, maar toen kwam er iets tussen,’ zegt Alec streng. Ik weet dat ze het over mij hebben, omdat Alec naar mij knikt. De jongens lopen een stukje weg en komen als mens terug.
motivatie: ik schrijf het grootste gedeelte van de dag, omdat ik dan mijn gedachten en gevoelens kwijt kan en ik het super leuk vind
soort verhaal: als het maar geen fanfiction is, en het liefst geen weerwolven of vampiers.
interesses: muziek, geschiedenis, mythen (vast nog meer maar ik kan nu even niet meer bedenken)
pb of gb maar als je interesse hebt:Y)
[ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:11 ]
Do it scared, but do it anyway.