• MAGISCH EINDEXAMEN 2011

    Welkom bij dit examen. Hier zal u getest worden op uw kennis rondom de verhalen van Harry Potter, de beroemde tovenaarsjongen, bedacht door mevrouw J.K. Rowling. Wij wensen u veel succes in dit examen, en hopen dat u er nog veel van opsteekt.


    Heb je goed geleerd? De boeken* nog eens goed doorgelezen? Goed zo! Succes ermee!



    *in dit examen kunnen vragen terugkomen die niet in de boekenreeks terug te vinden zijn. Daarom zou het prettig zijn om ook "Fabeldieren En Waar Ze Te Vinden" en "Zwerkbal Door De Eeuwen Heen" gelezen te hebben. Overigens wordt spieken doormiddel van een Betweterveer, Geheugensteen of een tripje naar Wikipedia niet getolereerd. Ook als u in het bezit bent van het Harry Potter Lexicon raden wij u aan die thuis te laten.


    Mijn nieuwe quiz! ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hier zijn de antwoorden. Gelieve pas te kijken nadat u het examen voltooid heeft!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil die test doen!!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    3 fouten


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Geslaagd! Maar jeetje, wat was die moeilijk. Goed gedaan :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    oeps gezakt XD

    Lol, bijna de helft is gezakt x'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Damn, gezakt. -rent naar de bieb voor Fabeldieren en Quidditch boeken-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Geslaagd :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gezakt :')


    26 - 02 - '16