Nou we zijn met totaal met 16, maar van de 16 zijn we maar met 4 meisjes. Ik en mijn 3 vriendinnen hebben echt bijna altijd ruzie met die 12 jongens. In begin waren ze nog oke, maar nu echt totaal niet meer. Ik kon het altijd verdragen dat ze soms wat stoer deden maar vandaag de les voor de middag speeltijd werd het teveel. De jongens noemden mij en mijn 3 vriendinnen hoeren en draken en ze begonnen te zeggen dat we beter in een andere klas konden dat dan de klas heel stoer was. En ik ben iemand die opvliegend is dus ik reageer daar direct op dus ik zei. 'Hou je mond.' en dan begon zo een jongen tezeggen van. 'Hebben we aan jou iets gevraag ofso bitch?' en de leerkracht vond gewoon chil dat hij dat zei. Mijn vriendin werd heel kwaad en begon met haar met haar map tegooien. Ik zei 'Ja meneer dit vind ik echt niet normaal.' en toen begon een andere kerel over mijn moeder en toen waren ze echt tever gegaan. Ik gooide mijn pen naar zijn kop en dan begonnen hun ook met pennen tegooien enso. Toen kwam de directeur naar onze klas enso. En op de speelplaats begon zo die ene kerel weer die mijn moeder begon uit teschelden en hij begon weer van 'Je moeder is zo lelijk dit dat.' ik heb hem gewoon geslagen. Hij moet echt niet over mijn moeder gaan beginnen... Ik vind hun echt kinderachtig we zitten in hemelsnaam in het 3de middelbaar! Ze zijn allemaal 15 en worden 16. Jesus waar gaat de wereld echt naar toe. Ik haat zo mijn klas man. Iemand ook ruzie met mensen van hun klas?
Edit: Nu gaan ze op facebook allemaal berichtjes naar ons sturen waar in staat dat we het gratis doen enzo. --
[ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 11:18 ]
It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse