• In de 2e dacht ik echt over Twilight van: Het is awesome, er bestaat niets beters. Bella is de minst egoïstische persoon ter wereld, blabla.
    En nu zit ik in de 3e en heb ik zoiets van: Fuck Twilight, het is niet origineel. Ik haat Bella, wat een vieze egoïst.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    I love Bella.

    ik vind dat de vampieren in de nieuwste film er echt vreselijk onrealistisch uitzien.
    ik bedoel o.O :
    film 1:


    film 4:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Hoe kan je haar nu ego noemen?

    Ze was zwanger van een vampier en heeft haar kind toch op de wereld gezety terwijl ze er ook voor kon keizen om het weg te halen.

    Seel schreef:
    ik vind dat de vampieren in de nieuwste film er echt vreselijk onrealistisch uitzien.
    ik bedoel o.O :
    film 1:


    film 4:



    Agree maar ik vind ook dat de weerwolven er wat raar uitzagen.

    C18 schreef:
    Underworld Trilogy ftw! I like female vampires who kick ass without whining every goddamn second.

    Amen to that! :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha, ik denk precies hetzelfde als jou :Y)


    Not all those who wander are lost.

    Eerst vond ik het wel leuk. Maar nu vind ik het echt verschrikkelijk. Ik ben 2 keer begonnen is het eerste boek, maar die heb ik allebei de keren weggeflikkerd :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    De boeken zijn leuk, de films sucken, behalve Kellan Lutz. Want hij is cool in Immortals:9~


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vind het verhaal op zich bedacht met een goede instelling, maar de uitwerking van de personages en gebeurtenissen zijn zo... onrealistisch en slecht gwn. Bella is TE perfect, Edward is TE goed, de gebeurtenissen zijn TE toevallig etc.

    Ik heb wel betere boeken gelezen.


    VAMPIRE SUCK WAS GWN AWESOME!!!! xDxD

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 17:24 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen haar zo egoïstisch vindt. Voor mij blijven de films en de boeken goed.


    comfort in c h a o s

    Ik las een stuk uit het eerste boek en het ging alleen maar over Bella. Alleen maar over haar! Zo perfect, bla bla bla. Ik vond het vreselijk. Harry Potter is way better!


    26 - 02 - '16

    Chandler schreef:
    Bella is een zeurkind. En ik erger me dood aan haar in de films, ze kijkt altijd zo onnozel en dom. Twee jaar geleden vond ik het nog supermooi, maar dat is ook veranderd (':


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Chimera schreef:
    Tja... Bella is ook egoïstisch en vampieren horen niet te glinsteren en het is een kleffe boel.
    Maar ik kijk het vooral omdat ik de wolven wel awesome vind en ik ben kinda vampieren-verslaafd. :'D


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Stryder schreef:
    Ik snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen haar zo egoïstisch vindt. Voor mij blijven de films en de boeken goed.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik haat alleen Bella. Voor de rest kijk ik de films eigelijk alleen echt voor de mannelijke spelers :3


    Me so good.