• Hey Allemaal,

    Ik hoop niet dat ik jullie hiermee lastig val, maar ik zou het jullie niet vragen als het niet belangrijk was...

    Help Dylano en zijn familie. Hij is al sinds zijn geboorte erg ziek. Hij heeft een ingewikkelde hartafwijking, zijn hart zit ook aan de verkeerde kant. Zijn longen zijn niet goed en hij krijgt het steeds zwaarder. De artsen dachten eerst dat hij zijn geboorte niet zou halen. Maar dat is nu gelukkig wel gelukt!!! Maar hij is nog steeds erg ziek en de artsen denken/ weten bijna zeker dat hij zijn 1e verjaardag niet zal halen. Zijn 24 jarige moeder heeft het ook erg zwaar te voorduren aangezien haar man tumoren in zijn been heeft ( wel goedaardige ) maar hierdoor moet ook haar man vaak geopereerd worden en dat is ook altijd een risico. Haar eigen vader is ook erg ziek en zelf heeft ze te horen gekregen dat ze aan 1 oog blind word en dat er een kans is dat ze aan het andere oog ook blind word. Nu heeft ze nog 2 kinderen, namelijk 2 meiden en ze doet haar best om er zoveel mogelijk voor hun te zijn, het is voor hun namelijk ook lastig dat hun broertje en hun vader erg ziek zijn.

    Ik ken ze niet persoonlijk maar ik volg ze via een site al een tijdje en ik lees telkens weer dat er dingen gebeuren bij hun, die de boel niet gemakkelijker maken. Nu doen ze mee met de site "www.bofkontjevanhetjaar.nl en ze staan nu 2e. Nog ongeveer 400/500 stemmen en ze staan 1e en dan mag Dylano en zijn familie een aantal dagen naar Disney land. Willen jullie stemmen op Dylano? Ik gun alle kinderen/ouders een vakantie, echt waar. Maar deze ouders kunnen het nu echt even goed gebruiken, zeker omdat hun 2 oudste kinderen van 3 en 6 jaar het ook erg moeilijk hebben met alle situaties die bij hun thuis spelen.

    De Link van de site
    http://www.bofkontjevanhetjaar.nl/mijnbofkontje.aspx?Voornaam=&t=&Achternaam=&bofkontjeId=52

    Hier nog een youtube filmpje dat ik gemaakt heb zodat jullie een beeld krijgen. Ook nog een filmpje dat de 24 jarige moeder zelf heeft gemaakt.





    Dus nogmaals stem! Ik denk dat wij namelijk wel op die 500 stemmen kunnen komen!

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 22:07 ]

    Gestemd ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gestemd (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Aesthetic schreef:
    Gestemd (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    gestemd.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    gestemd :) das toch het minste wat je kan doen voor het arme kind :)


    What would Emma do?

    Bedankt allemaal!(H)

    Whirlybird schreef:
    Gestemd ^^


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dankjewel Moonstruck!

    We zijn al een heel eind en hebben nog maar 130 stemmen nodig om 1e te worden!

    Ik ben jullie iedergeval al dankbaar voor de moeite om het te lezen!!

    Liefs, Anna

    JaiRy schreef:
    gestemd.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Mijn stem heb je hoor!

    Aesthetic schreef:
    Gestemd (:


    your eyes are like stars in the night.

    Aesthetic schreef:
    Gestemd (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Gestemd! (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Bedankt(H) ik kan wel huilen van blijdschap ( terwijl ik hem niet eens persoonlijk ken... best gek maar leef zo met hun mee, doet mij goed dat meer mensen helpen,

    Nogmaals Bedankt!(H)