• Ok, ik weet niet of dit in deze categorie hoort.

    Ik wil dus een actie organiseren voor Tokio Hotel!
    Meer informatie; http://shelikeswrite.page.tl/Actie-.-.htm

    Kan je de pagina niet openen? Voeg dit email adres toe; sexgottpoes.quizlet@hotmail.com

    Dan nog iets; Het heeft niets met Amerika te maken, dus zeur er niet over. Danke.


    -

    www.netlog.be/vergesse_uns_niemals
    chek die netlog maar is ;]

    Ik ga dr niet aan mee doen hoor.
    Don't be scared ze komen heus wel terug. Het is gewoon een droom van een band om door te breken in Amerika. Die kans hebben ze nu, en als ze nu gewoon daar weg gaan, krijgen ze waarschijnlijk die kans niet meer. Denk ik?


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik ga dr niet aan mee doen hoor.
    Don't be scared ze komen heus wel terug. Het is gewoon een droom van een band om door te breken in Amerika. Die kans hebben ze nu, en als ze nu gewoon daar weg gaan, krijgen ze waarschijnlijk die kans niet meer. Denk ik?


    Het heeft voor mij niets te maken met Amerika, integendeel. Maar wel voor veel, snap je? Ik doe het gewoon om nog eens wat leuks te doen..achja. Ik zie wel hoeveel mensen erop af komen. Als het er niet veel zijn, gaat het niet door (:
    <3


    -

    Het is niet om ze terug te halen, maar om ze te laten weten dat ze hier ook nog fans hebben, volgens mij..


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Het is wel leuk om het record te breken van die lange brief die ze ooit hebben gekregen. Iets van 12 meter? Dan moeten we er 13 van zien te krijgen.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Het is wel leuk om het record te breken van die lange brief die ze ooit hebben gekregen. Iets van 12 meter? Dan moeten we er 13 van zien te krijgen.


    Dat kunnen we proberen, maar blijkbaar zijn er niet zoveel mensen in geinteresseerd ;S
    Dan wil je eens wat doen, en doet amper iemand mee ^^
    Hoe typisch (:


    -

    Het is niet om ze terug te halen, maar om ze te laten weten dat ze hier ook nog fans hebben, volgens mij..

    idd (:


    -

    Misschien kan je het beter op schrei zetten. Daar zijn vast mensen die reageren. Of ergens iets op de belgische forum.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ja denk het ook ik zelf persoonlijk vind dat we TH lekker moeten laten door breken in Amerika kost nou eenmaal veel tijd en het is begonnen door hun award ze zijn er ze hebben er roem! Hun droom is uitgekomen! Believe me als je bekend was zou je hetzelfde doen ookal denk je nu van niet. Ze zijn alweer terug uit AMerika toch?! Noua ze laten ons heus niet vallen en met het in ontvangst nemen van die award wouden ze al hun fans over de hele wereld bedanken dus ook ons!


    I do not hook up.

    Ja denk het ook ik zelf persoonlijk vind dat we TH lekker moeten laten door breken in Amerika kost nou eenmaal veel tijd en het is begonnen door hun award ze zijn er ze hebben er roem! Hun droom is uitgekomen! Believe me als je bekend was zou je hetzelfde doen ookal denk je nu van niet. Ze zijn alweer terug uit AMerika toch?! Noua ze laten ons heus niet vallen en met het in ontvangst nemen van die award wouden ze al hun fans over de hele wereld bedanken dus ook ons!


    Ach lees eerst alle berichtjes voor je hierover begint. Moest je gelezen hebben, zou je weten dat het niets met Amerika te maken heeft (:


    -

    Misschien kan je het beter op schrei zetten. Daar zijn vast mensen die reageren. Of ergens iets op de belgische forum.


    Ok, ik zal er eens naar kijken (: dankje.


    -

    Ik heb intussen een hekel gecreert aan mensen die boos zijn omdat Tokio Hotel in Amerika doorbreekt.
    sorry, doe niet mee : )


    I recycle my thoughts.

    Ik heb intussen een hekel gecreert aan mensen die boos zijn omdat Tokio Hotel in Amerika doorbreekt.
    sorry, doe niet mee : )

    Amen eindelijk iemand die het met me eens is ! (:


    I do not hook up.

    Ik heb intussen een hekel gecreert aan mensen die boos zijn omdat Tokio Hotel in Amerika doorbreekt.
    sorry, doe niet mee : )

    Het heeft helemaal niets met Amerika te maken..Achja wil jij zo koppig doen, doe maar (:


    -

    dat van dat record verbreken vind ik wel leuk maar like..
    hoelang zijn ze in amerika? een paar maanden..
    ze komen toch terug?
    :D


    AAP