• Nou, eigenlijk niet, maar ik vroeg me toch af of jullie deze SA voor mij eens zouden willen lezen. Omdat ik zo lief ben. (bloos)


    Your make-up is terrible

    >.< Persoonlijk zou ik het in alinea's zetten... en een nieuwe regel gebruiken bij een gesproken zin. Dit leest makkelijker.
    Just trying to help, want ze leest eht niet echt makkelijk

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 23:28 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Het is best wel mooi <3


    Life is hard and then we die

    Je maakte me sprakeloos, het was zo wreed en kil maar tegelijkertijd ook zo mooi vooral hoe je het beschreef


    Physics is awesome

    Rizardo schreef:
    >.< Persoonlijk zou ik het in alinea's zetten... en een nieuwe regel gebruiken bij een gesproken zin. Dit leest makkelijker.
    Just trying to help, want ze leest eht niet echt makkelijk


    Maar het probleem is dat het niet echt gesproken zinnen zijn. Ik zat er al over te twijfelen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar het probleem is dat het niet echt gesproken zinnen zijn. Ik zat er al over te twijfelen.


    I dunno, eerlijk gezegd kwam ik neit verder dan de eerste paar zinnen, ook toen ik het de eerste keer probeerde (nadat je het in eht wedstrijd topic plaatste)

    ik vind grote lappen tekst gewoon niet fijn lezen, in boeken zie je dit ook niet. daar word gebruikmaakt van tabs en witregels, wat eht voor mij gewoon makkelijker en ook gelijk leuker om te lezen maakt. bij zo'n grote lap tekst haken velen meteen af.

    Just trying to help. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    (...)

    I dunno, eerlijk gezegd kwam ik neit verder dan de eerste paar zinnen, ook toen ik het de eerste keer probeerde (nadat je het in eht wedstrijd topic plaatste)

    ik vind grote lappen tekst gewoon niet fijn lezen, in boeken zie je dit ook niet. daar word gebruikmaakt van tabs en witregels, wat eht voor mij gewoon makkelijker en ook gelijk leuker om te lezen maakt. bij zo'n grote lap tekst haken velen meteen af.

    Just trying to help. ^^


    Ik heb er wel enkele enters in gezet om het overzichtelijker gemaakt, nadat ik klaar was met schrijven want dat is inderdaad niet aantrekkelijk. Ik ga er nog eens naar kijken.


    Your make-up is terrible

    mensen, jullie maken drama over iets meer dan zeshonderd woorden? Niemand is meer wat gewend...

    -gaat lezen-

    ik maak er geen drama van o.o Ik vind eht gewoon zelf neit fijn lezen ^^

    @Nikki: van mij hoef je het niet te verranderen, het was maar een tip. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I know, maar ik maak graag gebruik van tips om mezelf te verbeteren. :'D


    Your make-up is terrible

    het enige wat ik zou doen, zijn die 'gesproken' zinnen in Italic zetten, omdat de stemmen in haar hoofd zitten. Maar dat ben ik, in principe kan het zo ook ^^ goed geschreven ^^

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 23:51 ]

    Ik vind het echt zo goed geschreven, ik was helemaal sprakloos door dit verhaal en wist even niet meer wat ik moest zeggen. Echt goed gedaan!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.