• -Geen idee waar dat moet-
    Ik schreef samen met een quizlet user een verhaal, maar nu wil diegene er mee stoppen. Jammer, natuurlijk. Want samen schrijven motiveert mij echt heel erg.
    Dus zoek ik iemand om mee samen te schrijven
    Ik heb genoeg ideen
    Vul dit even in als het je leuk lijkt om met mij een verhaal te schrijven
    Naam:
    Leeftijd:
    Motivatie:
    Stukje van je schrijfstijl:
    Oja, ik wil graag een one direction verhaal schrijven met iemand.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 20:14 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Naam: I'm Tara but ofcourse you know that
    Leeftijd: 14
    Motivatie: I like to write with Stars
    Stukje van je schrijfstijl:

    De baby lag tevreden te slapen en pakte met haar kleine vuistjes het half vergaande dekentje waarin ze was gerold vast. Ooit was het een schijnende rode stof geweest maar nu was de rode kleur nog maar slecht zichtbaar, het was groezelig en de randen van het dekentje waren aan het ratelen. Een tevreden glimlach kwam op haar gezichtje, en ze draaide zichzelf om. De zilveren ketting zat nu vol in het zicht voor iedereen die naar haar zou kijken. Aan de ketting hing een voor haar veel te grote ring in. De ring was gesmeden in de vorm van een leeuwenkop. Hij was ingelegd met glinsterende zwarte steentjes en de ogen waren smaragdgroen. Het meisje rolde zich nog een keertje om en een stukje perkament kwam net onder het dekentje tevoorschijn, op het blaadje was met een net en krullerig handschrift iets geschreven :
    Sophie-Ann, zestien juni.
    Gebrom vulde de ruimte om haar heen en een grijze auto kwam in het zicht. Zodra de auto naast haar was remde hij piepend en stapte er iemand uit. De oude vrouw die uitstapte had grijs haar dat samengebonden was door een vlecht. Ze keek het meisje verschrikt aan en haar armen strekten zich automatisch naar haar toe, met een simpele beweging had ze het meisje in haar armen. Hoofdschuddend duwde ze een stukje stof dat aan haar gezicht kriebelde weg. Het perkament zat veilig tussen haar vingers geklemd. Ze liep terug naar de auto en legde het meisje met grote zorgzaamheid op de stoel naast haar neer. Goed oplettend op de weg en soms een blik werpend op het meisje reed ze naar het weeshuis.
    Toen de vrouw net glimlachend van haar gezichtje naar de weg keek geeuwde het meisje zacht. Voor een groot en ongezellig uitziend huis stopte ze. Ze pakte het meisje weer in haar warme armen en liep naar het huis. Voorzichtig liet ze haar met een hand los en drukte op de bel.
    'Wat is er?' Een chagrijnig uitziende oude vrouw die haar haar hoog had opgestoken opende de deur.
    'Ik heb haar gevonden aan de rand van de weg, ik denk dat ze is achtergelaten. Ze kan moeilijk ouder zijn als drie dagen.' In haar hoofd speelde zich een conflict aan voor als ze ooit de ouders zou tegenkomen. Hoe durfden ze zo'n klein en weerloos meisje achter te laten aan de weg? Hoe durfden ze om haar zomaar aan haar lot over te laten terwijl ze niet eens voor zichzelf kon zorgen.
    'Bedankt voor het brengen.' De vrouw gaf het kindje over aan de andere vrouw en verbaasde zich over de ruwe handen van haar, ze zag er niet echt uit alsof ze veel werkte.
    'O ja, dit lag bij haar.' Ze gaf het perkament ook nog aan haar en draaide zich om.
    Glimlachend liep ze terug naar haar auto en reed naar huis met het idee dat ze nu veilig zou zijn.
    'Liselot! Kan je een kamer klaarmaken voor dit kleine schatje?' Een meisje van een jaar of zeventien kwam de kamer uit lopen en ging naast de vrouw staan.
    'Is ze hier achtergelaten?' Ze keken beide naar het kleine gezichtje dat er vredig uitzag.
    'Nee, een oude vrouw heeft haar gevonden aan de rand van de straat.' Ze keken elkaar in de ogen en bleven zo enkele momenten staan.
    Te lang om te zien dat de kleine groene oogjes van de ring om de nek van het kleine meisjes voor een moment oplichten.
    Ergens anders lichten de ogen van een precies dezelfde ring op. De twee mensen die het zagen keken elkaar glimlachend aan.
    'Ze is veilig.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Naam: Erieka
    Leeftijd: 15
    Motivatie: Ik vind verhalen samen schrijven erg leuk. Dan kan ik leren van die persoon en mijn schrijfstijl verbeteren :D
    Stukje van je schrijfstijl: (Ik zal een stukje van me stand-alone droppen)

    Ik pakte mijn rugzak en ging op het bed zitten. Verdrietig staarde ik naar de lunch die er nog steeds in zat, zelfs het drinken had ik niet opgedronken. De zoveelste lunch van deze week verdween in mijn prullenbak. Even later herhaalde zich dezelfde situatie als elke avond. Ik ging in mijn ondergoed voor de spiegel staan en bekeek mezelf aandachtig. Ik zag blauwe plekken en lelijkheid. Niets anders. Mijn ogen vulden zich met tranen terwijl ik een rondje draaide en mijn buik inhield.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 20:28 ]


    26 - 02 - '16

    Naam: Shjalina
    Leeftijd: 13
    Motivatie: Ik houd ervan om met beroemdheden te schrijven.Vooral 1D ;P En waarom ik samen wil schrijven? Het lijkt me leuk en ik leer er ook van. =3
    Stukje van je schrijfstijl:
    Hij pakt mijn hand vast en wrijft erover heen. Met zijn duim veegt hij de tranen weg die over mijn wangen zijn verspreid. De foto's die op het internet verschenen waren, waren gewoon vreselijk. Je zag hoe we met elkaar dansden, elkaar aanraakten en zoenden. Ik sluit mijn laptop af en kijk hem aan. "Het is niet erg, ik heb jou nog."mompelt hij.

    xx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Naam: Romi
    Leeftijd: 15
    Motivatie: Ik vin het leuk om te schrijven,
    Stukje van je schrijfstijl:
    Samen met mijn beste vriendin liep ik over straat. Haar vriendje had het net uitgemaakt, dus we waren allebei toe aan een extra grote Frapucino met een grote bak ben en jerry.
    'Hij is gewoon een eikel.' ze knikte terwijl ze haar frapuccino aan nam van het meisje achter de bar.
    'Ja, je hebt gelijk. Ik stel me aan.'
    'Natuurlijk stel je je niet aan. Je mag echt wel pijn hebben.' ze knikte en nam plaats aan een tafel bij het raam.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Naam: You can call me Jo (:
    Leeftijd: 14
    Motivatie: Ik ben zelf fan van 1D en ik vind het hartstikke leuk om over hen te schrijven.
    Stukje van je schrijfstijl:
    -De proloog van mijn story Blue Ocean-

    Blue Ocean. Op het eerste oog leek het net een gevangenis, omheind door hoge, ijzeren hekken. Twee enorm grote mannen kwamen richting de auto gelopen. Angstig keek Alexis naar haar moeder.
    “Het is voor je eigen bestwil, lieverd.”
    “Wat gaan ze doen?!”
    Paniekerig morrelde ze aan het portier van de auto. Toen Alexis uit de auto wilde springen, werd ze ruw bij haar armen gegrepen door de mannen.
    “Mam!”
    “Doe alsjeblieft voorzichtig met mijn meisje,” zei haar moeder zachtjes terwijl ze uit de auto stapte. Een traan rolde over haar wang. Woedend keek Alexis haar moeder en stiefvader aan.
    “Ik háat je. Ik haat júllie!” riep ze nog snel voordat ze het gebouw in werd gesleurd.


    Me so good.

    Gnome schreef:
    Naam: You can call me Jo (:
    Leeftijd: 14
    Motivatie: Ik ben zelf fan van 1D en ik vind het hartstikke leuk om over hen te schrijven.
    Stukje van je schrijfstijl:
    -De proloog van mijn story Blue Ocean-
    (...)

    I am a huge fan of that storie
    Ik voel me vereerd dat je samen met mij wilt schrijven
    Ik vind je schrijfstijl echt geweldig
    Dus zou ik heel graag met jou samen willen schrijven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Emrys schreef:
    Naam: I'm Tara but ofcourse you know that
    Leeftijd: 14
    Motivatie: I like to write with Stars
    Stukje van je schrijfstijl:
    De baby lag tevreden te slapen en pakte met haar kleine vuistjes het half vergaande dekentje waarin ze was gerold vast. Ooit was het een schijnende rode stof geweest maar nu was de rode kleur nog maar slecht zichtbaar, het was groezelig en de randen van het dekentje waren aan het ratelen. Een tevreden glimlach kwam op haar gezichtje, en ze draaide zichzelf om. De zilveren ketting zat nu vol in het zicht voor iedereen die naar haar zou kijken. Aan de ketting hing een voor haar veel te grote ring in. De ring was gesmeden in de vorm van een leeuwenkop. Hij was ingelegd met glinsterende zwarte steentjes en de ogen waren smaragdgroen. Het meisje rolde zich nog een keertje om en een stukje perkament kwam net onder het dekentje tevoorschijn, op het blaadje was met een net en krullerig handschrift iets geschreven :
    Sophie-Ann, zestien juni.
    Gebrom vulde de ruimte om haar heen en een grijze auto kwam in het zicht. Zodra de auto naast haar was remde hij piepend en stapte er iemand uit. De oude vrouw die uitstapte had grijs haar dat samengebonden was door een vlecht. Ze keek het meisje verschrikt aan en haar armen strekten zich automatisch naar haar toe, met een simpele beweging had ze het meisje in haar armen. Hoofdschuddend duwde ze een stukje stof dat aan haar gezicht kriebelde weg. Het perkament zat veilig tussen haar vingers geklemd. Ze liep terug naar de auto en legde het meisje met grote zorgzaamheid op de stoel naast haar neer. Goed oplettend op de weg en soms een blik werpend op het meisje reed ze naar het weeshuis.
    Toen de vrouw net glimlachend van haar gezichtje naar de weg keek geeuwde het meisje zacht. Voor een groot en ongezellig uitziend huis stopte ze. Ze pakte het meisje weer in haar warme armen en liep naar het huis. Voorzichtig liet ze haar met een hand los en drukte op de bel.
    'Wat is er?' Een chagrijnig uitziende oude vrouw die haar haar hoog had opgestoken opende de deur.
    'Ik heb haar gevonden aan de rand van de weg, ik denk dat ze is achtergelaten. Ze kan moeilijk ouder zijn als drie dagen.' In haar hoofd speelde zich een conflict aan voor als ze ooit de ouders zou tegenkomen. Hoe durfden ze zo'n klein en weerloos meisje achter te laten aan de weg? Hoe durfden ze om haar zomaar aan haar lot over te laten terwijl ze niet eens voor zichzelf kon zorgen.
    'Bedankt voor het brengen.' De vrouw gaf het kindje over aan de andere vrouw en verbaasde zich over de ruwe handen van haar, ze zag er niet echt uit alsof ze veel werkte.
    'O ja, dit lag bij haar.' Ze gaf het perkament ook nog aan haar en draaide zich om.
    Glimlachend liep ze terug naar haar auto en reed naar huis met het idee dat ze nu veilig zou zijn.
    'Liselot! Kan je een kamer klaarmaken voor dit kleine schatje?' Een meisje van een jaar of zeventien kwam de kamer uit lopen en ging naast de vrouw staan.
    'Is ze hier achtergelaten?' Ze keken beide naar het kleine gezichtje dat er vredig uitzag.
    'Nee, een oude vrouw heeft haar gevonden aan de rand van de straat.' Ze keken elkaar in de ogen en bleven zo enkele momenten staan.
    Te lang om te zien dat de kleine groene oogjes van de ring om de nek van het kleine meisjes voor een moment oplichten.
    Ergens anders lichten de ogen van een precies dezelfde ring op. De twee mensen die het zagen keken elkaar glimlachend aan.
    'Ze is veilig.'


    Waarom komt me dat bekend voor? :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Edhelia schreef:
    (...)
    I am a huge fan of that storie
    Ik voel me vereerd dat je samen met mij wilt schrijven
    Ik vind je schrijfstijl echt geweldig
    Dus zou ik heel graag met jou samen willen schrijven

    Ik ben degene die zich vereerd moet voelen, haha (:


    Me so good.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Waarom komt me dat bekend voor? :"D

    Ow ow ow ow Hou je mond jij :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."