dus waar zal ik beginnen, vrijdag was ik met mijn klas uit en toen heb ik een leuke jongen ontmoet (hij is echt leuk!!). Nou ja ik kan dus totaal niet flirten maar een vriendin van mij zag dat ik hem leuk vond dus zij heeft mij LetterlijK tegen hem aangeduwt zodat ik met hem kon ga dansen. (Dat leverde ook een blauwe plek maar daar praten we niet over..) dus ik moest wat vroeger naar huis dan de rest, maar dat maakte niet uit want hij gaf mij een kus op mijn wang (Ik helemaal blij!! en in Love) Dus ik had hem toegevoegd op facebook, vertelt iemand uit mijn klas dat ze ook met hem aan het smsen was (zij heeft ook een crush op hem T.T) Nou ik voel ik me best wel een sukkel want ik kan totaal niet flirten en vind het super eng om met hem te praten ofzo (ik stuurde net een facebook bericht en ik stond te shaken tot en met) Dat meisje uit mijn klas is echt een stuk leuker dan ik. (ik ben namelijk niet echt dik maar nou ook weer niet superdun ofzo en ze heeft echt veel betere humor dan ik enzo) en ik voel me dus ook wel een sukkel want ik heb nog nooit een vriendje gehad en ik ben 16 jaar. (iedereen uit de klas is al verder enzo, en ik niet)
dus om dit topic nuttig te houden, Hoe kan ik in godsnaam iets leuks gaan doen met die jongen of wie herkent zichzelf hierin?
I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!