• Zoals jullie aan de titel kunnen zien is deze redelijk vaag XD
    Gemaakt in een HELE melige bui ;P

    Ohja, het kan even wennen zijn, want dit is mijn eerste quiz in mijn nieuwe schrijfstijl, dat houdt in dat je niet meer verdrinkt in teveel enters en massa's puntjes XD

    Hier staat hij: http://www.quizlet.nl/quiz/131566/kleine-billy-en-de-kaboutertjes-stand-alone/

    -XxX-

    PS. Nee, ik geloof niet in sprookjes:P

    PPS. Als jullie hem goed vinden, zouden jullie hem dan willen nomineren voor beste FF?
    Doo bracht me op het idee om dit te vragen, want zij heeft 'm genomineerd x]

    ik heb gestemd op je


    (K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)

    *huggt Laura*
    *is helemaal geplet*
    ik vond het zoooooon coole quiz! omg, heb je er nog meer van dat? echt zoooo super schattig. heb je het zelf geschreven?


    Jaa, ik heb het helemaal zelf geschreven, zonder hulp XD [ik schrijf het meeste zonder hulp, behalve als ik echt in een crisis zit, dan vaarg ik ddo of yria]
    Nee, ik heb niet meer in deze trant, maar wie weet ;)
    NOU I LOVE IT
    echt zoooo cool. ik kan het wel in elke reactie zetten. maar ga voor al door met zulk soort verhaaltjes!


    Dankje :D het was eigenlijk een eenmalige actie, maar je zet me wel aan het denken ;P

    je kan BTW ook ''wolfsmaan'' doen die heeft er wel íéts van weg ;)
    okee ga ik dan zo doen, ik zet het al vast aan, dan doe ik het vanaaf wel want ik moet nu naar beneden.


    Luek :D zet je een reactie??? *puppyeyes*

    WHAA, IK BEN ZO NERVEUS, HET IS AL 8 UUR GEWEEST!!! IK WIL WETEN WIE ER HEBBEN GEWONNNE!!!!!!!!! :D:D:D

    WHAA, IK BEN ZO NERVEUS, HET IS AL 8 UUR GEWEEST!!! IK WIL WETEN WIE ER HEBBEN GEWONNNE!!!!!!!!! :D:D:D


    Ik zou maar snel kijken als ik jou was ;)


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    WHIII WAHAAA IK HEB 2 AWARDS!!!
    OMGOMGOMG
    NIET TE GELOVEN!!!
    IK BEN ZO HYPER!!! JE ZOU ME NU EENS MOETEN ZIEN!!!

    OMGOMGOMG DRIEEE!!!!!!!!!

    ik heb gestemd op je


    (K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)

    *huggt Laura*
    *is helemaal geplet*
    ik vond het zoooooon coole quiz! omg, heb je er nog meer van dat? echt zoooo super schattig. heb je het zelf geschreven?


    Jaa, ik heb het helemaal zelf geschreven, zonder hulp XD [ik schrijf het meeste zonder hulp, behalve als ik echt in een crisis zit, dan vaarg ik ddo of yria]
    Nee, ik heb niet meer in deze trant, maar wie weet ;)
    NOU I LOVE IT
    echt zoooo cool. ik kan het wel in elke reactie zetten. maar ga voor al door met zulk soort verhaaltjes!


    Dankje :D het was eigenlijk een eenmalige actie, maar je zet me wel aan het denken ;P

    je kan BTW ook ''wolfsmaan'' doen die heeft er wel íéts van weg ;)
    okee ga ik dan zo doen, ik zet het al vast aan, dan doe ik het vanaaf wel want ik moet nu naar beneden.


    Luek :D zet je een reactie??? *puppyeyes*
    gedaaaan, en hij was weer supeeeeeeeeeeeeer cool


    You'd took my breath but I'll survive.

    OMGOMGOMG DRIEEE!!!!!!!!!
    door mij?


    You'd took my breath but I'll survive.

    WHIAIAHHAIAHAIHAQIHWAIWHIHWIALNGZJFHNw[4u9=gv3m68-174 1yu -8-u7517cm8815902mnv0
    \IK BEN ZO BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    OMGOMGOMG DRIEEE!!!!!!!!!
    door mij?



    misschien wel ja ;)

    OMGOMGOMG DRIEEE!!!!!!!!!
    door mij?



    misschien wel ja ;)
    whaha you never know:P


    You'd took my breath but I'll survive.

    http://www.quizlet.nl/quiz/145216/little-dwarfs-1-tokio-hotel-avril-cinema-bizarre-pete-wentz-my-chemical-romance/
    MOET JE ZIEN, DIE ZIT MIJ GEWOON FUCKIN' NA TE APEN!!! O.O

    http://www.quizlet.nl/quiz/145216/little-dwarfs-1-tokio-hotel-avril-cinema-bizarre-pete-wentz-my-chemical-romance/
    MOET JE ZIEN, DIE ZIT MIJ GEWOON FUCKIN' NA TE APEN!!! O.O

    jaah keb et gemerkt :S
    maar de uwen vind ik 1000 x beter :D
    alle apen apen alle QUIZJES na X'D
    proficiat met je awards :P:P

    http://www.quizlet.nl/quiz/145216/little-dwarfs-1-tokio-hotel-avril-cinema-bizarre-pete-wentz-my-chemical-romance/
    MOET JE ZIEN, DIE ZIT MIJ GEWOON FUCKIN' NA TE APEN!!! O.O

    jaah keb et gemerkt :S
    maar de uwen vind ik 1000 x beter :D
    alle apen apen alle QUIZJES na X'D
    proficiat met je awards :P:P



    Dankjee :D

    sorry maar ik had dit niet gezien ik heb 'm nu verwijdert sorry sorry sorry dit zal nooit meer gebeuren :$


    i hate everyone