• ik heb een reclame gezien en ik vind het best op schaken lijken:S


    You can't not look cool with a crossbow.

    Bij stratego heb je geen idee welk pion je aanvalt. Bij schaken wel. (:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 14:58 ]


    Get outta my head!

    Ik ken alleen de jeugdversie, maar zelfs die heb ik in geen jaren meer gespeeld. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Stratego is met die vlag he?
    Totaal niet. Bij schaak kan iedereen iedereen slaan en heb je verschillende zetten per stuk. Bij stratego kan alleen een hoger nummer de andere 'doden' en kan iedereen alleen één stap voor uit en één opzij.
    Daarbij is schaken, met een goede tegenstander, veel moeilijker.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Stratego is met die vlag he?
    Totaal niet. Bij schaak kan iedereen iedereen slaan en heb je verschillende zetten per stuk. Bij stratego kan alleen een hoger nummer de andere 'doden' en kan iedereen alleen één stap voor uit en één opzij.
    Daarbij is schaken, met een goede tegenstander, veel moeilijker.

    Dit. (:

    Maar stratego is wel leuker. x'd Ik speelde het vroeger héél veel, dus misschien ligt dat eigenlijk ook wel aan mij.


    I can't even think straight.

    StJimmy schreef:
    Stratego is met die vlag he?
    Totaal niet. Bij schaak kan iedereen iedereen slaan en heb je verschillende zetten per stuk. Bij stratego kan alleen een hoger nummer de andere 'doden' en kan iedereen alleen één stap voor uit en één opzij.
    Daarbij is schaken, met een goede tegenstander, veel moeilijker.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Stratego is wel leuk, maar om nou te zeggen dat het op schaken lijkt... Niet echt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Stratego is mijn lievelings spel*O*
    Maar het lijkt niet echt op schaken,vind ik.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Dat is toch met die kasteeltjes dat je dan die vlag moet veroveren? :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Snarry schreef:
    Stratego is mijn lievelings spel*O*
    Maar het lijkt niet echt op schaken,vind ik.


    Shoganai i ne~