• Ik heb echt zin in kerst!
    in sneeuw enzo! ik vind die lichtjes zo gezellig
    en dan met sneeuw mensen bekogelen enzo :')
    En jullie? al zin in de kerst/sneeuw?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Cerebellum schreef:
    (...)
    Gewoon om de gedachte van het samen zijn.

    Oh, die. Zo gewoon is die gedachte niet, aangezien kerst daar eigenlijk niet om draait, maar ok.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Oh, die. Zo gewoon is die gedachte niet, aangezien kerst daar eigenlijk niet om draait, maar ok.


    Zo zie ik het wel. En daar gaat het voor mij om. Bij kerst zijn gewoon heel veel families samen, onder andere de onze.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ik houd echt van kerst, en ook van sneeuw ^^ ik houd er alleen niet van als ik er doorheen moet fietsen, want ik val altijd ><


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Cerebellum schreef:
    (...)

    Zo zie ik het wel. En daar gaat het voor mij om. Bij kerst zijn gewoon heel veel families samen, onder andere de onze.

    Dat is wel waar, maar daarom vind ik het ook altijd zo schijnheilig. Zo is het bij mij in ieder geval altijd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dat is wel waar, maar daarom vind ik het ook altijd zo schijnheilig. Zo is het bij mij in ieder geval altijd.

    Hoe bedoel je schijnheilig?
    Nja kijk, ik vind het commerciële gedeelte van kerst echt kut. Gewoon dat ze ons echt uit willen buiten en zo. Maar klaar, dat wat ik net noemde is voor mij de reden van kerst(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Kerst is leuk, sneeuw is rot.


    comfort in c h a o s

    Cerebellum schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je schijnheilig?
    Nja kijk, ik vind het commerciële gedeelte van kerst echt kut. Gewoon dat ze ons echt uit willen buiten en zo. Maar klaar, dat wat ik net noemde is voor mij de reden van kerst(:

    Ik bedoel dat we met kerst opeens zogenaamd met mekaar kunnen optrekken en anders niet, en dan ook dat commerciële gedoe. En opeens gaat iedereen wel na de kerk terwijl ze normaal niet eens bij dat ding in de beurt komen. Dan zijn er ook nog de symbolen (zoals de kerstboom) waarvan de helft niet eens weet waarom ze het doen.
    Dat vind ik nogal schijnheilig en verkeert. Jouw reden is mooi, als het echt zo is. Maar bij de meeste is het niet zo, en daarom vind ik het niks.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja heel erg maar ik ben ook op 24 december jarig met een paar vriendinnen van me dus dat is EXTRA gezellig


    None

    Kerst boring
    wel gezellig maar het is dan altijd zo koud:|
    Sneeuw kan leuk zijn maar niet als je 10 km naar school moet fietsen:@


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jaa ik heb er echt zin in :3 en ook begin januari want dan ga ik naar London _O_


    As travars

    ik haat kerst want ik geloof niet in al die prut, en gezellig samen zijn word het ook niet deze kerst.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Oh, die. Zo gewoon is die gedachte niet, aangezien kerst daar eigenlijk niet om draait, maar ok.

    Zo gewoon is die gedachte wel :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Zo gewoon is die gedachte wel :'].

    Bij lang niet iedereen draait kerst daarom.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kerst? Ja
    Sneeuw? Hell No.


    Destroy what destroys you.

    Kerst? Eerte kerstdag wel, tweede niet.
    Waarom de tweede niet?
    omdat ik dan naar mijn o zo geweldige super familie moet waar ik een geweldige band mee heb en daarom ik ze maar al te graag zie (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."