• Ik zit al een uur lang te leren en ik weet nog steeds geen een woord.
    Damn it.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha ik vind Frans zo ontzettend easy, heb nog nooit lager dan een 8 gehaald. Misschien moet je op een andere manier leren? Wrts, bijvoorbeeld? x


    It's time to be happy again.

    Indian schreef:
    Haha ik vind Frans zo ontzettend easy, heb nog nooit lager dan een 8 gehaald. Misschien moet je op een andere manier leren? Wrts, bijvoorbeeld? x


    Wat is Wrts?

    Azian schreef:
    (...)

    Wat is Wrts?

    Woordjesoverhoorprogramma online. (:


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Indian schreef:
    Haha ik vind Frans zo ontzettend easy, heb nog nooit lager dan een 8 gehaald. Misschien moet je op een andere manier leren? Wrts, bijvoorbeeld? x


    Daar leer ik mee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    (...)

    Daar leer ik mee.

    Misschien doe je het dan beter niet, ik kan me niet voorstellen hoe je kan leren van een flikkerend, lichtgevend scherm.


    Has no one told you she's not breathing?

    Welkom bij de club :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Weet je? Ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand het lastig vindt om woordjes te stampen. Bij mij gaat dat er binnen een half uur in.
    Misschien kun je:
    - de woordjes overschrijven
    - franse woord hardop voorlezen, Nederlands in je hoofd en dan je ogen dicht en het franse woord nog eens zeggen met de Nederlandse vertaling. (of een variatie daarop)
    - even een rondje gaan lopen om alles even te laten zakken

    Tja...


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Buddy schreef:
    (...)

    misschien wel. Maar stiekem heb ik de moed al opgegeven

    Laat je anders blokje voor blokje overhoren? :3


    ars moriendi

    Ik haat frans ook! maar echte aanrader: WRTS xD eerst alleen maar onvoldoendes, nu ken ik de woordjes wel :P (nog steeds heel slecht in frans =.=)


    vandaag is de dag voor morge, de dag na gisteren en vandaag

    Buddy schreef:
    (...)

    Dat doe ik ook.


    Ik doe vaak via Grandes Lignes maar ook veel schrijven

    Continue schreef:
    Weet je? Ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand het lastig vindt om woordjes te stampen. Bij mij gaat dat er binnen een half uur in.
    Misschien kun je:
    - de woordjes overschrijven
    - franse woord hardop voorlezen, Nederlands in je hoofd en dan je ogen dicht en het franse woord nog eens zeggen met de Nederlandse vertaling. (of een variatie daarop)
    - even een rondje gaan lopen om alles even te laten zakken

    Tja...


    Iedereen heeft zijn/haar eigen manier van leren, en sommige moeten die nog vinden;)

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Misschien doe je het dan beter niet, ik kan me niet voorstellen hoe je kan leren van een flikkerend, lichtgevend scherm.


    Ja schrijven is handiger, want meestal moet je so/pw ook gewoon schrijven

    Cerebellum schreef:
    Awhh, dat is echt kut. Maar hoe leer je dan? Ik doe het meestal via WRTS, en dan weet ik het echt best snel.

    Zit je serieus een uur lang te stampen, of ben je ondertussen ook nog andere dingen aan het doen? Want dan zou ik ook geen Frans kunnen lol XD

    Welkom in mijn wereld
    IK had laats 5 uur geleerd voor een proefwerk en ik had een 3(no_chears)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one