INLEIDING;
Het leek me toch wel leuk om eens een RPG te doen, dus dacht ik start er maar één.
VERHAALLIJN;
(We beginnen in het verhaal op 1 september) Het is 2012 en op South L.A. High heeft elke leerling wel één van de nieuwste gadgets. Het is dan ook een soort wedstrijd om de mooiste spullen te hebben. Liefdes, ruzies, vriendschappen, .. Alles komt voorbij.
ROLLEN;
Natuurlijk hebben we ook rollen nodig. In totaal zijn er tien hoofdpersonen. De jongens van One Direction (die niet bekend zijn) en dan nog vijf meisjes. Zou je niet gekozen worden als een hoofdpersoon, dan zou je nog altijd als gewone leerling kunnen gekozen worden. Je mag ook aanhangsels van meisje één. Je mag ook altijd rollen blijven invullen, dat zijn gewoon random leerlingen die eens voorkomen. Ik neem de beste, niet de eerste!
De jongens zijn geen vrienden, vormen geen band, zijn niet bekend.
Harry is de populaire.
Zayn is de badboy.
Louis is gewoon die soms wat homo-achtige trekjes heeft.
Liam zit bij de schoolkrant en heeft altijd zijn camera bij zich. Hij is ook wel populair, enkel door zijn geile blik in z'n ogen.
Niall is goed bevriende met meisje vier. Ze zijn goede vrienden.
Eerste meisje; Hoofdcheerleader, de ex van Harry Styles, ontzettend gesteld op haar uiterlijk en ook op zichzelf, commandeert haar vrienden en is echt ontzettend populair.
Tweede meisje; Het meisje dat gewoon bestaat, iemand die niet veel aandacht van de jongens krijgt en vrij normaal is, vindt ze zelf. Ze is het doelwit van de pesterijen van de cheerleaders en hun vriendjes.
Het derde meisje; Iemand die overal goed in is, heeft harstikke goede punten. Ze is een nerd en wordt ook gepest.
Het vierde meisje; Het meisje met overgewicht. Niet een klein buikje maar echt overgewicht.
Het vijfde meisje; Het meisje dat nogal aan de donkere kant is. Te donkere make - up en een beetje bad achtig.
Gelieve onderstaand formulier in te vullen. *'tjes zijn verplicht!
*Voornaam:
*Achternaam:
*Hele naam:
Bijnaam:
*Geboortedatum + leeftijd (tussen de 13 en de 18, tenzij je een jaar bent blijven zitten):
*Uiterlijk met foto:
Familie:
Extra:
Omdat ik zelf ook graag wil meedoen, vertolk ik het vierde meisje. Zij is dus niet meer beschikbaar.
Voornaam: Jordan.
Achternaam: Montgomery.
Hele naam: Jordan Cailey Montgomery.
Bijnaam: Cay.
Geboortedatum + leeftijd (tussen de 13 en de 18, tenzij je een jaar bent blijven zitten): 13 februari 1994. - 17 dus.
Uiterlijk met foto:
Jordan heeft een simpele stijl. Jeans met een topje en het liefst ballarina's of sneakers. Haar donkerbruine ogen passen perfect bij haar haren. Wanneer ze lacht heeft ze schattige kuiltjes in haar wangen. Ze is in principe een mooi meisje, maar daar kijken ze allemaal overheen jammer genoeg.
Familie: Ze heeft een kleine broertje van 14 die haar alles is. Sem. Haar ouders zijn pas geleden gescheiden. Daardoor is ze nog stiller geworden dan ze eerst was.
Extra: Jordan doet graag basketbal.
Meisje één;
Meisje twee; Azian.
Meisje drie;
Meisje vier;
Meisje vijf;
Andere rollen;
REGELS;
<> Omdat je meerdere rollen kunt hebben, moet je de hele naam van je personage boven het stuk zetten. En graag een foto van je personage.
<> Je schrijft met lettertype /b]face=arial[b/b]/face[b.
<> Je maakt een stukje van minimaal 200 woorden.
<> Als iemand iets zegt, werk je met aanhalingstekens. ""
<> Het is verplicht om ABN te schrijven.
<> Je stukje zet je in een wit kader, dus met /b]quote[b/b]/quote[b Dingen die je te vermelden hebt zet je niet in het kader.
EXTRA;
We beginnen als we alle rollen hebben. Ik zal dan het startsein geven.
VEEL SUCCES IEDEREEN EN ENJOY!!!
[ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 0:41 ]