• Zeg gelooft er iemand in het verhaal van Bloody mary (bloedige Mary)?




    Voor degenen die niet weten wat het is:
    Als je 's avonds om 00:00 uur voor de spiegel staat met daartussen een kaars, met je 3 tot 13 keer Bloody Mary oproepen.
    Lukt het niet zo, draai rondjes en kijk dan naar de spiegel.
    Als het "goed" gaat, zie je bloody Mary eerst en dan jezelf met veel bloed en dan blijft het nog!!!!!! .


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Ik geloof het niet, het verhaal wordt ook steeds veranderd :'D

    Nee, al vind ik de Supernatural aflevering ervan sexy:9~


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik weet niet, heb nooit het lef om het te proberen.


    To infinity and beyond •

    Nee


    Ex astris, sciencia

    Topic nr. 98578129

    En nee, da's onzin.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 20:48 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Madara schreef:
    Ik geloof het niet, het verhaal wordt ook steeds veranderd :'D


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Tried it. At midnight, full moon and all. Bull. Shit. Misschien kwam het omdat ik dronken was toen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Gregory schreef:
    Ik weet niet, heb nooit het lef om het te proberen.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Hm, ik geloof het niet. Er zijn kwade geesten, dat geloof ik best, maar die zoeken een reden om je te vervloeken (zegmaar), dat is een voorwaarde van de Hemel, en je moet een goede reden hebben om iemand te kunnen doden. Dat zouden de Hogere Machten daar nooit toestaan, om zomaar randon mensen te vermoorden, dus daarom geloof ik het niet.

    Let maar niet op mij, ik heb een heel eigen idee over de dood.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben er veel te laf voor om zoiets te proberen. ):


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Had jij hier niet al eens een topic over geopend?
    Een topic dat is gesloten...? (cat)

    Edit: Nee, dat is je ander geestentopic. Excuus.
    Maar je hebt al eens exact dit topic geopend, met deze tekst... why? (cat)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 20:51 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    There's only one bloody mary, and she's around for about one week a month. Worst she ever does is hit a dude and yell at him D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik geloof in de echte Bloody Mary,na ja geloven ze heeft gewoon bestaan. Niet in dit onzin verhaal.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 20:51 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Lol, ik ken juist het verhaal dat je je naam met rode lippenstift op de spiegel moet schrijven, een soort psalm lezen en dan tot 3 keer haar echte naam zeggen. Dan "komt ze" en vermoord ze je of ze neem je meer naar de "spiegelwereld". Dat psalm is dan de vloek die ze uitsprak toen ze werd vermoord door haar eigen vader omdat ze zwanger was geworden, en die liet haar via de spiegel zien hoe hij haar steeds meer verwond, en met die vloek zou ze dus worden gered door de spiegel die haar gevangen nam in de spiegelwereld, maar ze zwoor om in elke spiegel terug te komen van de mensen die erbij werden toen ze werd vermoord..

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 20:52 ]


    Believe in yourself.

    Gregory schreef:
    Ik weet niet, heb nooit het lef om het te proberen.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky