In wta voor soort stijl is jou school? En ga nu niet zeggen dat de schoolkinderen alleemaal geen stijl hebben want dat geloof ik niet >.<
Op Mijn School Dragen De Kinderen Bijna Allleen Maar HipHop-Kleding
Stijl - Werk en school
-
23 sep 2008 - 14:4323 sep 2008 - 20:38
mooiwark
huppels
te veel BjornBorg & G-star
hiphop
o.o
Vampire Heart.
23 sep 2008 - 20:40Alles door elkaar, gelukkig! Daar ben ik zó super blij mee.
23 sep 2008 - 21:12euhm vooral snobs maar dat heb je nu eenmaal met een uniformschool
ze lopen allemaal met een tas van Friis & Company -_-'
dan heb je een paar emo's
nerds
heel erg weinig hiphop of toch niet dat mij opvalt
en ik denk dat het zo ongeveer dat is, ik let daar eigenlijk niet zo op
xXx
But love's a malady without cure
23 sep 2008 - 21:16bij mij vanalles..
Emo / Scene.
Skater.
Hiphop.
Huppelkutjes.
NERDS
enz...i can't pretend you're nothing special
23 sep 2008 - 21:22Huppels, Hip-hop, normale mensen, en veel dudes met lang haar, Goth's, punk's, en één emo - teminste, ik heb er pas één gezien.
we were young but we were blind.
23 sep 2008 - 21:30- emo
- scene
- hiphop
- surfer
- huppel
- gwn
- nerd
- rock ...
Dat is het zo'n beetjeWhat's wrong whit loving someone?
23 sep 2008 - 21:42Veel huppelkutjes
normaal-_-
nerd achtig
ouderwetse kleding
euhh 3 emo's
gothic
euhmnnnnnn
en ik heb mijn eigen style beetje rock achtigXD24 sep 2008 - 9:43Hardcore.
Boerengasten.
Geenstijlgasten.
Neppe fake urbanners.
En een paar Emo's ( 2 ofzo ) en het ergste is dat die niet worden geaccepteerd terwijl ik juist vind dat die stijl hebben. Die durven echt te laten zien wie ze zijn.
En hun gedrag ( Behalve de emo's ): Sjeesus doe normaaaaal man! Deze 4 woorden vind ik!
Toevallig is er maar een als mij op de hele school weetje.. En dat ben ik zelf. Rustig, Eigen stijl die Urbanachtig is, Luisterend oor enzo.
En dan gaan veel 1e klassertjes zeggen tegen mij van jij hebt echt stijl geak! Antwoord ik dan: Duuhh vind juh ut geak? Du rest heeft neit stijluuhh weetjoehwhelll.. ( *Williewartaalstijl*
In Italië tot en met 26 juli! :D
24 sep 2008 - 9:4424 sep 2008 - 9:51Way to much Björn Borg.
Ik draag soms ook best veel Björn Borg
.
24 sep 2008 - 9:54(...)
Ik draag soms ook best veel Björn Borg
.
Ik kan daar dus echt niet tegen, het lijkt wel een wedstrijd wie hem het hoogst heeft opgetrokken ofzo. En sommige meiden dragen vesten waar 3984908 keer Björn Borg opstaat, dat je er bijna duizelig van word. :'Dblame the bully.
24 sep 2008 - 10:55matjos
barbies
nurds
gek
emos
en th fans:P
en haters mar die haat ikTom is Geil SexySexy Zimmer 483
24 sep 2008 - 10:59(...)
Ik kan daar dus echt niet tegen, het lijkt wel een wedstrijd wie hem het hoogst heeft opgetrokken ofzo. En sommige meiden dragen vesten waar 3984908 keer Björn Borg opstaat, dat je er bijna duizelig van word. :'D
Dus je wilt zeggen dat je ook niet tegen mijn vriendin kan? Die heeft zo'n vest.
En bedankt hoor.
24 sep 2008 - 12:43Allemaal huppelties en cloontjes weet je wel echt zo van
(..) (..) (..) (..)
en allemaal bjurn borg en heel hoog opgetrokken echt vreselijk!!!!24 sep 2008 - 12:45bij mij is iedereen behalfe ik en een vriendin van jij hetzelfde