• Audrey is een meisje wat graag naar de Twilight Saga kijkt. Op een dag ‘droomt’ ze dat ze op de set is, maar dat is niet zo. Het is namelijk echt. Maar het blijkt allemaal dat alle rollen, alle clans, échte vampiers zijn. Audrey wil er ook één worden, maar Carlisle staat dat niet toe. En de Volturi komt er ook nog eens achter dat Audrey weet van de vampiers. Ook krijgt Audrey een haat-liefde relatie met Seth Clearwater. Maar wat als de Volturi op bezoek komt bij de Cullens, en dat hun Audrey willen straffen? En wat als Seth gevangen moet worden genomen omdat hij Audrey teveel beschermt?


    Invullen (:.
    Leuk?
    Origineel/Regelmatig?
    Doen?
    Titel?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Pleaas?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    hij lijkt me wel erg leuk ja!
    ik zal hem volgen, ik vind hem wel orgineel =)
    in titels ben ik zelf ook niet zo goed
    in verzinnen hihi =$

    Hij is orgineel hij klinkt geweldig!!! Het klinkt een beetje als kijn dromen die jammer genoeg niet uitkomen... maar ik zou hem wel doen!!

    titel: my most beautiful dream cam true (seth c.) misschien?
    X


    love your life and laugh everyday

    Doen
    Het klinkt leuk
    Ik vind het wel origineel
    en titel? The Living Dream?
    Geen idee :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    goodgoodgoodgoodgoodgood!!!!!!!!!!!!!!!!!! dodododododododododo!!!!!!!!!!!!!!!!


    The Sorting Hat is my Husband, i love him!!

    Doen <'33


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Leuk? Ja, heel leuk.
    Origineel/Regelmatig? Heel erg origineel (:
    Doen? Zkkr doen.
    Titel?. Uhm ik kan op dit moment niet echt een titel verzinnen srry ;$


    Stay Strong Darling

    Wat vinden jullie van deze titel?

    Dreams come true, certainly the finest. |Seth C.|


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Weet je wat ik een keer zou doen (':
    Een idee uitwerken inplaats van de hele tijd allemaal ideeën in topics te plaatsen C:
    -Niet lullig bedoeld


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    Weet je wat ik een keer zou doen (':
    Een idee uitwerken inplaats van de hele tijd allemaal ideeën in topics te plaatsen C:
    -Niet lullig bedoeld


    Jamaar ik heb altijd inspiratie. :A.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    IrishMiracle schreef:
    (...)

    Jamaar ik heb altijd inspiratie. :A.


    Steek die dan in één verhaal in plaats van tien. Je kunt namelijk beter één hele goede story hebben dan tien middelmatige (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Steek die dan in één verhaal in plaats van tien. Je kunt namelijk beter één hele goede story hebben dan tien middelmatige (:


    Daarom ga ik deze eerst uitwerken, omdat dit één van de origineelste van me is (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Leuk? Bwa
    Origineel/Regelmatig?Ik ben het idee al een paar keer gelezen bij andere mensen
    Doen? Als jij dat wilt
    Titel? Geen idee


    comfort in c h a o s

    hij lijkt me wel leuk, wil hem wel lezen, als je maar niet weer afhaakt bij 3 hoofdstukken. melden mag.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    http://www.quizlet.nl/chapters/609693/001/


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.