• There's no life without them <3

    Love you all xx

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 16:36 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Tranquillo schreef:
    (...)Trots, da'w veur Twente bint.
    Maakt oons nig oet wat ie d'r van vindt.
    Lach oons mer oet dat dut oons nig wat.
    Enschde das oonze stad, joa.
    Enschde das oonze stad


    Van Lauwerszee tot Dollard tou,
    Van Drenthe tot aan 't Wad,
    Doar gruit, doar bluit ain wonderland,
    Rondom ain wondre stad.
    Ain pronkjewail in golden raand
    Is Grönnen, Stad en Ommelaand,
    Ain pronkjewail in golden raand
    Is Stad en Ommelaand!


    *fangirlt*


    Remember when...

    FABIENNEEEEEEE <3


    Remember when...

    LegoHouse schreef:
    (...)

    Van Lauwerszee tot Dollard tou,
    Van Drenthe tot aan 't Wad,
    Doar gruit, doar bluit ain wonderland,
    Rondom ain wondre stad.
    Ain pronkjewail in golden raand
    Is Grönnen, Stad en Ommelaand,
    Ain pronkjewail in golden raand
    Is Stad en Ommelaand!


    *fangirlt*
    Hemelvaartsdag 2001
    30.000 tukkers op de been.
    Veur nen wedstriedke van hun club.
    Twente pakt de Cup.

    Toch bint d'r leu dee hebt 't nich deur.
    Sukkels dee wat aanders meant.
    Mer Fred siene jungs, ze goat d'r veur.
    Ze hebt d'r good veur traint
    30.000 man schreeuwt, Twente kom op.
    Come on your boys in red.
    De Kuip den geet dan op de kop,
    As Twente ne goaltje zet.

    Wie bint trots, da'w veur Twente bint.
    Maakt oons nig oet wat ie d'r van vindt.
    Lach oons mer oet dat dut oons nig wat.
    Den Cup den geet met noar oonze stad, joa.
    Den Cup den geet met noar oonze stad

    Tooken joar de uefacup.
    Joa oons Twente kump d'r an.
    Wie schreeuwt dan weer Twente olee.
    Joa tukkers goat ait vedan.
    En de landstitel, wat dach ie d'r van.
    'T wodt henig an is tied.
    Want eenmoal zult wie kampioenen ween.
    Of deenk ie soms van niet.

    -fangirlt-


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ELENA & SANNE. We horen volgens wikipedia rivalen te zijn. -Nouja minder dan de sc Heerenveen aanhanger-
    De grote rivaal van FC Groningen is sc Heerenveen. Deze wedstrijd, ook wel de Derby van het Noorden genoemd, staat altijd bekend als beladen. In het verleden, in de tijd van het oosterparkstadion, was ook FC Twente een grote rivaal van FC Groningen. Bij de wedstrijden tegen twente ontstonden vaak rellen. Oorzaak voor de rivaliteit tussen de clubs is een ongeval van een Groningen supporter, veroorzaakt door Twente supporters. Sinds de intrek in de Euroborg is deze rivaliteit minder geworden. Ook Ajax wordt tegenwoordig nog gezien als een grote rivaal. Een aantal seizoenen geleden hebben FC Groningen supporters t-shirts, asbakken, keykords en dergelijken gemaakt met de tekst 110% Anti Ajax. Deze producten zijn tegenwoordig nog steeds aanwezig.

    moehahha.


    Remember when...

    FABIENNE <3333

    JAAA IK GA WAARSCHIJNLIJK MET ALLE DAMES VAN ONZE VERENIGING NAAR AJAX, DAN KRIJGEN WE TRAINING VAN FRANK DE BOER, EN MOGEN WE WAARSCHIJNLIJK DE SPELERS ONTMOETEN ENZO SDGHSDJKGHSDKHGDKSFJGSD


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    LegoHouse schreef:
    ELENA & SANNE. We horen volgens wikipedia rivalen te zijn. -Nouja minder dan de sc Heerenveen aanhanger-
    De grote rivaal van FC Groningen is sc Heerenveen. Deze wedstrijd, ook wel de Derby van het Noorden genoemd, staat altijd bekend als beladen. In het verleden, in de tijd van het oosterparkstadion, was ook FC Twente een grote rivaal van FC Groningen. Bij de wedstrijden tegen twente ontstonden vaak rellen. Oorzaak voor de rivaliteit tussen de clubs is een ongeval van een Groningen supporter, veroorzaakt door Twente supporters. Sinds de intrek in de Euroborg is deze rivaliteit minder geworden. Ook Ajax wordt tegenwoordig nog gezien als een grote rivaal. Een aantal seizoenen geleden hebben FC Groningen supporters t-shirts, asbakken, keykords en dergelijken gemaakt met de tekst 110% Anti Ajax. Deze producten zijn tegenwoordig nog steeds aanwezig.

    moehahha.
    Hester, hierbij eindig ik onze vriendschap (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    IK BEN NAAR AJAX - FC GRONINGEN GEWEEST. TOEN WAS HET 2-2 EN DIE AJAX FANS FLIPTEN HELEMAAL EN TOEN KWAM POLITIE, EN ALLES ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Tranquillo schreef:
    (...)Hester, hierbij eindig ik onze vriendschap (joehoe)


    Bitch. ö


    Remember when...

    LegoHouse schreef:
    (...)

    Bitch. ö
    Grapje toch leuk ding (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Owkee nu jullie over voetbal aan het praten zijn, mijn wiskunde lerares van vorig jaar is de moeder van Willie overtoom -of hoe je zijn naam ook schrijft- en hij kwam ook in de klas. En mijn vader kent Frank de boer (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    Owkee nu jullie over voetbal aan het praten zijn, mijn wiskunde lerares van vorig jaar is de moeder van Willie overtoom -of hoe je zijn naam ook schrijft- en hij kwam ook in de klas. En mijn vader kent Frank de boer (:
    Ik ging naar Twente - Villareal (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Niallator schreef:
    IK BEN NAAR AJAX - FC GRONINGEN GEWEEST. TOEN WAS HET 2-2 EN DIE AJAX FANS FLIPTEN HELEMAAL EN TOEN KWAM POLITIE, EN ALLES ;o

    Hahaha ik ben ook wel eens naar Fc Groningen- Ajax geweest. Het is echt een strijd tussen die twee groepen. *kuch mijn broertje en ik*
    Maar ik ben dus ook eens naar de Derby van 't Noorden geweest & dat is echt rivaliteit. hahaha.


    Remember when...

    En mijn vriendin heeft van die seizoenskaarten voor Az en toen vroeg mijn vader een keer of hij naar Az Ajax kon met haar vader, want mijn ouders zijn ook goeie vrienden, maar toen wilde de vrienden ook gaan en nu moet ik wss ook naar Az - Ajax gaan *_*


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    Owkee nu jullie over voetbal aan het praten zijn, mijn wiskunde lerares van vorig jaar is de moeder van Willie overtoom -of hoe je zijn naam ook schrijft- en hij kwam ook in de klas. En mijn vader kent Frank de boer (:
    HOE HEET JE VADER? ALS IK DAN DIE TRAINING VAN HEM HEB ZEG IK; DE GROETJES VAN ......... HAHAHHA


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    DEZE IS ZO LEUK HAHAHHA.


    If you spread your wings, you can fly away with me.