• Dus ik zat me af te vragen, wie speelt/kent Mass Effect op Q?
    Het is een shooter RPG van EA/Bioware, en heeft een van de beste verhalen voor een game serie (niet alleen mijn mening :3)

    De trailers (ME3 heeft de beste imao):

    Mass Effect



    Mass Effect 2


    Mass Effect 3

    *release date ME3 klopt niet, het is 6 Maart.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 18:46 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik ken het, maar het is niet een van de beste series. Dat hangt ervanaf wat je zoekt :Y)

    Het verhaal is een van de besten die er is, maar schieten wordt beter gedaan door genoeg andere spelleen (en is helaas te belangrijk geworden in 2) en Demon/dark souls is een betere rpg.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ken het maar speel het niet. D:

    RainbowDash schreef:
    Ik ken het, maar het is niet een van de beste series. Dat hangt ervanaf wat je zoekt :Y)

    Het verhaal is een van de besten die er is, maar schieten wordt beter gedaan door genoeg andere spelleen (en is helaas te belangrijk geworden in 2) en Demon/dark souls is een betere rpg.


    Aangepast :3

    Ik hoop idd dat actie minder belangrijk wordt in 3, maar de actie was wel een stuk beter in ME2 dan in ME


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Makarov schreef:
    (...)

    Aangepast :3

    Ik hoop idd dat actie minder belangrijk wordt in 3, maar de actie was wel een stuk beter in ME2 dan in ME


    Ik heb gehoord dat ze makkelijk/medium/moeilijk gaan vervangen door 3 andere modussen:

    1) Verhaal: makkelijke combat, gesprekken mag je zelf kiezen
    2) actie: moeilijke combat, gesprekken worden automatisch gekozen
    3) avontuur: moeilijke combat, gesprekken mag je zelf kiezen

    Ik hoop dat dat ervoor zorgt dat ze de actie fans genoeg blij maken dat er wat echte rpg elementen inzitten. Mass effeft 1 was heel goed wat dat betreft, maar 2 zoog <_<

    De enige recente rpgs waarbij je echt goed moest opletten dat je je personage niet gimpte is de souls serie, en die vind ik daarom beter qua spelen, ook omdat het veel uitdagende is. Het verhaal is echter niet zo diep, hoewel je wel veel kunt achterhalen als je erin geinteresseerd bent. Als die twee nou gecombineerd werden...


    quidquid excusatio prandium pro

    Jup Ik speel nu 2 weer opnieuw :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.