• YOU LIGHT UP MY WORLD LIKE NOBODY ELSE <3

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:18 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    OneThing schreef:
    ja ze zeggen allemaal dat dat meisje waar zayn tegen zing dat zij op taylor lautner lijkt, ik ging daar op letten maar ik vind dat eigenlijk helemaal niet haha
    Ik vind haar iets hebben van Madison en inderdaad wel van Taylor door die wenkbrauwen enzo hahah


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Tranquillo schreef:
    (...)PARTYHARDDD (headbang)

    Whahahaha xd


    Some things are changing too much.



    Remember when...

    Ik vind haar helemaal niet op Taylor lijken? Alleen de wenkbrauwen iets inderdaad


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Cheeky schreef:
    HOOIIII. IK KEN ENGELS EN LALALA HESTER IK SNAP SCHEIKUNDE NIET HAHAHA


    ik ook niet ;x


    Remember when...

    En nu, moet Fabienne online komen.
    want ik heb een nieuw deeltje voor onze Nathan story geschreven (:


    Some things are changing too much.

    HOI LIEVERDS! <333 Ik ben nu nog een powerpoint van Latijn aan het maken, maar kan ondertussen wel met jullie praten, alleen misschien met wat late reacties, lol. (nerd)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Niallator schreef:
    ik moest vandaag met BSM gaan golfen, en ik kon het echt niet hahahah. of ik sloeg keihard over die bal heen, of ik sloeg keihard op het matje waar die op lag ;o

    Ik doe golf als hobby, ben echt zot pro, haha. (nerd)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    LegoHouse schreef:




    die onderste had ik gelezen haha, bovenste nog nietxd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Oke, lees dit, en vertel me wat je er van vind (A)

    Als Isabel voor de eerste keer haar favoriete band genaamd One direction kan ontmoeten, wordt ze op weg naar de meet en greet aangereden.
    het ergste is nog wel dat de vaste chauffeur van One direction haar heeft geraakt, met de jongens in de auto. Isabel raakt in een coma, en uit schuldgevoel komen de jongens iedere dag langs. Maar alleen voor Niall voelt dit anders dan voor de rest. dit is niet een vreemd meisje, maar dit is dat meisje van een maand geleden. het meisje waar hij zo verliefd op is geworden, zonder dat hij haar naam wist.



    okee, het faalt..


    Some things are changing too much.

    ik ga zo dat spel van Cyberpunk doen, hahahaha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ALOHA <3333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    LegoHouse schreef:


    Hahaha die bovenste (pirate)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    FABIËNNEEEEEEEEE *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Cheeky schreef:
    (...)Ik vind haar iets hebben van Madison en inderdaad wel van Taylor door die wenkbrauwen enzo hahah


    ze deed mij eerst denken aan madison haha


    It's like I'm finally awake - One Direction.