Hoe kun je het beste leren?
dat vroeg ik me dus af.
Ik zit nu in mijn SE-week, en ik kan wel heel stoer zeggen dat ik me kapot aan het leren ben, maar dan zou ik liegen.
Ik zou namelijk niet weten hoe.
Het is namelijk echt veel stof, en ik had er misschien iets eerder aan moeten beginnen maar daar is het nu tog al te laat voor, dus weet iemand een manier waarop je alsnog zoveel mogelijk stof in je hoofd gepropt krijgt, in korte tijd. Want de enige manier die ik ken is herhalenherhalenherhalen maar daar heb ik simpelweg de tijd niet voor.
En het is niet dat ik helemaal geen begin heb gemaakt of zo, maar dat is ook alles wat het is. Een begin. En daar heb ik al vet lang over gedaan.
Er is de laatste tijd veel gebeurt, en er zijn veel dingen tussen gekomen waardoor ik gewoon de tijd niet had, en heel eerlijk mijn hoofd er ook niet echt bij had.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Ik vraag niet om een wondermiddel of zo, waardoor ik meteen alles ken, en dikke tienen ga halen of zo, maar ik zou tog wel graag een voldoende willen ;x
The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.