Ik heb al twee dagen geen mail meer gekregen van Q (Mijn instellingen zij niet verandert, dus daar ligt het niet aan) ... Zijn er nog mensen die dit voor hebben?
Ik had hier ook al een klachttopic van gemaakt. Al bij je spam gekeken? (Bij mij is dit overigens niet zo, ik ontvang gewoon helemaal geen mail niet ;s)
ik heb hotmail en gmail, bij hotmail krijg ik ze laat/de helft niet, bij gmail helemaal niet.
Ook heeft Applejack al gezegd dat zij wel mail krijgt van mijn ene story, maar niet van de andere
Ik hem Gmail ... Echt een heel domme vraag, maar ik gebruik Gmail enkel voor Q etc, waar is de Spam-map? Want serieus, ik vind die niet ^^
Je hebt links zo'n rijtje met Postvak in en zo en dan daaronder staat er ergens nog 6 met daarnaast een pijltje en als je op dat pijltje klikt kan je ook op spam klikken.
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
Remembrall schreef:
(...)Je hebt links zo'n rijtje met Postvak in en zo en dan daaronder staat er ergens nog 6 met daarnaast een pijltje en als je op dat pijltje klikt kan je ook op spam klikken.
Ik had het ook maar ik heb het op G-mail verholpen door mijn filter opnieuw in te stellen. De mijne was namelijk ingesteld om mailtjes van 'info@quizlet.nl' door te sturen naar mijn Hotmail. Nu kwamen ze van 'no_reply@quizlet.nl'. Dus als je dat e-mailadres veranderd, zou het normaal weer moeten werken.
Hee,
ik krijg ook al een week ongeveer geen mailtjes meer van Q,
ik heb Hotmail, en ik heb niks aan instellingen ofzo verandert en het staat niet bij 'ongewenst'.
en als ik bij mijn abonnementen kijk, zie ik wel dat er nieuwe hoofdstukken zijn
iemand als iets gevonden dat helpt??