• Ik heb dus vorig jaar in de herfstvakantie een jongen ontmoet op schaatskamp.
    En we hebben met ons vijven (Mijn vriendin, zijn vriend, zijn zusje, hij en ik) ontzettend veel lol gehad.
    Maar ik ben dus verliefd op hem geraakt, en altijd gebleven. Wij waren ook best close voor mensen die zich pas een paar dagen kenden. En hij ging ook meer met mij om, dan met mijn vriendin, maar dat kan ook aan mij liggen.

    Hij woont vrij dichtbij, als in, het is een kwartier met de auto. En ik heb zijn mailadres. En we mailen ook wel.
    En we gaan binnenkort wat afspreken, dan gaan we schaatsen in Geleen met bovengenoemd groepje.

    Maar ik ben een vrij verlegen typ als het om kennissen gaat. Met bekende(vrienden/familie) heb ik geen probleem en met totaal onbekende heb ik geen probleem, maar met kennissen wel.
    En als ik gewoon vriendschappelijk met hem omga, ben ik bang dat ik me opdring. Maar ik wil niet met mijn gevoel blijven zitten.

    Ik wil gewoon weten of hij hetzelfde voelt voor mij, zonder dat ik zeg dat ik verliefd ben op hem.
    Hoe moet ik dat doen, want ik ben totaal onbekend op dat vlak.

    -sorry dat het zo vaag is-

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:55 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik snap het even niet meer weten. Wil je weten of hij je leuk vindt of hoe je moet handelen in zo'n situatie? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kijken hoe die dag loopt, als het nog steeds goed voelt gewoon eerlijk zijn


    Don't dream your life, but live your dream!

    Caribbean schreef:
    Ik snap het even niet meer weten. Wil je weten of hij je leuk vindt of hoe je moet handelen in zo'n situatie? (:


    Ja, hoe ik erachter kom of hij me leuk vindt.
    En als dat zo is, hoe ik het hem moet zeggen, of moet hij het zelf zeggen?

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 22:02 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Ja, hoe ik erachter kom of hij me leuk vind.


    Aah ik snap het. Dat is bij jongens moeilijk, want jongens zijn...tja...jongens. Ik denk dat je gewoon met hem moet afspreken, het slimste is met hem alleen, en gewoon iets samen gaan doen. Het kost misschien meer keer afspreken. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Caribbean schreef:
    (...)

    Aah ik snap het. Dat is bij jongens moeilijk, want jongens zijn...tja...jongens. Ik denk dat je gewoon met hem moet afspreken, het slimste is met hem alleen, en gewoon iets samen gaan doen. Het kost misschien meer keer afspreken. (:


    Maar is het niet direct al duidelijk als ik alleen met hem ga afspreken?

    Damn, dan moet ik wachten tot het voorjaar, dan neem ik hem mee naar het cabaret, waar mijn vriendin dan mee gaat doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Maar is het niet direct al duidelijk als ik alleen met hem ga afspreken?

    Damn, dan moet ik wachten tot het voorjaar, dan neem ik hem mee naar het cabaret, waar mijn vriendin dan mee gaat doen.


    Ligt eraan wát je gaat doen en als je het gewoon vraagt als echt afspreken, niet als date, dan hoeft het niet opvallend te zijn? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Caribbean schreef:
    (...)

    Ligt eraan wát je gaat doen en als je het gewoon vraagt als echt afspreken, niet als date, dan hoeft het niet opvallend te zijn? (:


    Maar wat zouden we dan moeten gaan doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Maar is het niet direct al duidelijk als ik alleen met hem ga afspreken?

    Damn, dan moet ik wachten tot het voorjaar, dan neem ik hem mee naar het cabaret, waar mijn vriendin dan mee gaat doen.


    als hij slim is miss wel...als hij een vreselijk groot ego heeft ook...maar wat maakt het uit? je vind hem leuk...het is de gemakkelijkste manier om erachter te komen of hij ook iets voor jou voelt, al is het maar een vonkje...als hij er niet op ingaat is het vaak OF hij is te verlegen OF hij vind je niet leuk... als wel, dan vind ie je leuk OF hij is gewoon stekeblind en vind je aardig...
    just try...love is roulette...niet geschoten is altijd mis...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Caribbean schreef:
    (...)

    Ligt eraan wát je gaat doen en als je het gewoon vraagt als echt afspreken, niet als date, dan hoeft het niet opvallend te zijn? (:


    en dit:Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vampira schreef:
    (...)

    als hij slim is miss wel...als hij een vreselijk groot ego heeft ook...maar wat maakt het uit? je vind hem leuk...het is de gemakkelijkste manier om erachter te komen of hij ook iets voor jou voelt, al is het maar een vonkje...als hij er niet op ingaat is het vaak OF hij is te verlegen OF hij vind je niet leuk... als wel, dan vind ie je leuk OF hij is gewoon stekeblind en vind je aardig...
    just try...love is roulette...niet geschoten is altijd mis...


    Dat zeg ik ook altijd. Gewoon proberen, als hij nee zegt weet je dat hij je niet waard is, maar als het er op aan komt...


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh Em Gee, ik heb in Geleen gewoond en m'n oma woont er.

    Azian schreef:
    Oh Em Gee, ik heb in Geleen gewoond en m'n oma woont er.


    Gaaf!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aan mij moet je geen jongens raad vragen. Ik vind iemand leuk die een vriendin heeft en die mij gewoon als een vriendin of zelfs als maatje ziet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schneider schreef:
    Aan mij moet je geen jongens raad vragen. Ik vind iemand leuk die een vriendin heeft en die mij gewoon als een vriendin of zelfs als maatje ziet.


    Dat vetgedrukte.


    26 - 02 - '16

    Ik wil geen nieuw topic hierover openen, maar ik wil het nog steeds weten. ><


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt