• If you are a Mutant join us!
    Quizlet's mutants;
    Katharina ~ Havok and Cyclops
    Ashmore ~ Banshee and Iceman
    Mutant ~ The young Charles and Pyro
    Clove ~ Wolverine and Mystique
    Brute ~ Azazel and Nightcrawler
    Eyre ~ Magneto and Beast
    PYR0MANIA ~ Pyro and Multiple Man


    Never Forget, Mutant And Proud
    Zet je favorieten personage er bij!
    Talk here about the most awesome movies ever
    Not just pain and anger.





    I wouldn't call it a War; that means both sides stand an equal change at winning!

    To my fellow mutants - join us or forever take your peace.


    Story's
    The nature of love II Havok II X-Men
    Cursed gifts -one directions(x-men)
    The Resemblance (X-Men First Class Standalone)

    Games
    Test here what your mutant ability is!
    Create your own Mutant and fight!


    A new species is being born.
    Help me guide it, shape it, lead it

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 18:40 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Oh my god ik begin te huilen omdat je erover begint


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    sorry het liedje speelt nog gewoon in men hoofd af...
    Ik zweer als de film er is geloof me de tranen barsten uit men ogen (huil)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Wat vinden jullie fijner lezen ik-vorm of hij-vorm?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    ik vorm


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Damn...iedereen van het RPG is gaan slapen behalve ik.
    Ach ja ik ben er morgen om drie uur toch weer.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik vorm


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    haha ik ken het gevoel
    en dan kunnen we ook nog onzee namen verandern(nerd)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ashmore schreef:
    Wat vinden jullie fijner lezen ik-vorm of hij-vorm?


    Ik-vorm.

    Maar ik ga slapen, doei.(krul)

    Doeii


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Slaap lekker(bloos)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Hihi, nog eff stiekem. Ok, dit was men laatste bericht, doei.

    Misschien kan het wel wat tussen Dream en Clove worden...als Clove minder koppig word en Dream niet meer met haar gevorlens speelt*begint te praten over het HoN-RPG*
    En ik heb geen flauw idee wat Damian(Leraar Vampyre Sociologie en Schermen) bedoelde met wat hij zei tegen Arléne.
    En wanneer realiseert Dream dat hij geen Mark zal krijgen?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Toedels


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Damian Vylore

    Ik kijk naar de klas, sommige kijken zenuwachtig, andere verveeld. "Mijn naam is Damian Vylore, Ik ben '22' jaar, en ik kom jullie Vampyre sociologie geven" Ik kijk de klas rond en wenk de leerlingen een charmante glimlach. "Natuurlijk beginnen we nog niet vandaag" zeg ik er vlug achteraan.


    Arléne McCarthy
    Ik kijk geïntreseerd naardie nieuwe meester, maar dat is alleen omdat we vandaag niks gaan leren. Ik steek mijn hand op en zie dat Clove zoals gewoonlijk stil aan het luisteren is.


    Damian Vylore
    "er zijn wel wat regels" glimlach ik, en zie sommige gezichten geschrokken kijken. "Jullie noemen mij geen meneer, maar gewoon Damian. Want meneer klinkt meteen zo oud" Ik hoor dat sommige meiden beginnen de giechelen. Dan zie ik dat Arléne haar hand opsteekt. "vertel Jonge dame" zeg ik op een charmante toon, en kijk haar onderzoekend aan.


    Arléne McCarthy
    'Moet iedereen zometeen stom over hun leven vertellen?' vraag ik.
    Ik haat dat serieus. Je raakt maar bevriend met me als je me wilt leren kennen. Clove haat dat ook, maar soms vertelt ze wel gewoon haar levensverhaal.


    Damian Vylore
    "Dat is denk ik wel het fijnst voor je verdere toekomst Arléne" zeg ik op een serieuze maar duidelijke toon. "zo weten de mede leerlingen wat meer van jou, en jij van hun" vervolg ik mijn zin. "maar, dat is voor de volgende les, owja geen onzin verhalen, dat heb ik namelijk snel door" en ik wenk haar een knipoog. Ik kan vriendelijk zijn, maar ook kortaf, maar dat ligt net aan mijn bui. Misschien was ik voor haar wat te kortaf geweest, want ik weet namelijk weinig van haar verleden. Ze stelt haar gedachten er ook niet voor open..


    Arléne McCarthy
    Ik zucht hoorbaar en schud mijn hoofd. Ze hoeven niks over mij te weten, toch? 
    'Ik waarschuw je, Damian ik raak nochal snel verveeld. Dus geen lange saaie verhalen, want dan zie je me kloten met een potlood,' zeg ik.


    Damian Vylore
    Ik kijk Arléne verbaasd aan, een antwoord die ik niet gauw van haar zou verwachten. Ik loop naar haar tafel toe zonder iets te zeggen. De andere leerlingen kijken me met grote en nieuwsgierige ogen aan. Ik buig me over haar tafel en fluister in haar oor: "ik zorg wel, dat jij jezelf niet verveeld. Arléne" zeg ik Met nadruk op haar voornaam.


    Arléne McCarthy
    'Hoe dan?' vraag ik nieuwschierig.
    Ik heb overduidelijk de nieuwschierigheid van mijn zus, die nu naast me zit. Meeste mensen denken dat ik een lief en stil iemand ben, maar ik ben eerder raar en brutaal.


    Damian Vylore
    "dat zul je gauw merken, Arléne" Grijs ik, en geef haar een knipoog. De meeste leerlingen kijken ons verbaasd aan. Zonder iets te zeggen loop ik terug naar mijn bureau en klap in mijn handen: "jullie mogen gaan, morgen zie ik jullie weer"


    En dat was het gesprek van Arléne en Damian de eerste les, morgen zal de tweede les zijn en wie weet wat ze dan allemaal zullen zeggen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    *gaat terug op bedgoed bijten*

    de tranen zijn nu eindelijk opgehouden


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.