Mijn moeder heeft me al meerdere malen gezegd dat ik mijn boek moet opsturen naar een uitgeverij. Maar ik zeg telkens dat hij niet goed genoeg is. En dat is waar want het is mijn eerste boek ooit geschreven en hij barst van de fouten.
Dus nu ben ik begonnen met hem opnieuw te schrijven. En daarna ga ik 'm opsturen.
Er kan me toch niks ernstigs overkomen.
Wie niet waagt, wie niet wint.
- Home
- Forum
- Story problemen
- Ik ga het gewoon doen.
Ik ga het gewoon doen. - Story problemen
-
6 nov 2011 - 18:18Iemand anders die ooit al eens iets heeft opgestuurd?6 nov 2011 - 18:22
Nope, ik heb nog nooit iets opgestuurd, ik vind mezelf niet goed genoeg. Maar alvast veel succes!
He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."
6 nov 2011 - 18:23Nope, want ik ben niet goed genoeg, maar heel veel succes!
“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”
6 nov 2011 - 18:24nee van mijn ouders moet ik een verhaal schrijven met geen twilight en dan opsturen dat willen ze graag of een paar gedichten maar ik vind het gewoon slecht dusja
Change is for weirdos ~ Niall Horan
6 nov 2011 - 18:28Sheeran schreef:
Nope, ik heb nog nooit iets opgestuurd, ik vind mezelf niet goed genoeg. Maar alvast veel succes!
WeasleyTwins schreef:
Nope, want ik ben niet goed genoeg, maar heel veel succes!
Bedankt allebei! Maar je kunt toch nog niet zeggen dat je niet goed genoeg bent? Er valt toch niks te verliezen. (bloos)6 nov 2011 - 18:28MisPattinson schreef:
nee van mijn ouders moet ik een verhaal schrijven met geen twilight en dan opsturen dat willen ze graag of een paar gedichten maar ik vind het gewoon slecht dusja
Moet je dat van je ouders?6 nov 2011 - 18:29Ik vind dat je lef hebt. (:
Ik zelf zou het niet doen, omdat ik fanfics schrijf. (: Maar laat je weten wat het is geworden?To infinity and beyond •
6 nov 2011 - 18:29Brute schreef:
(...)
Bedankt allebei! Maar je kunt toch nog niet zeggen dat je niet goed genoeg bent? Er valt toch niks te verliezen. (bloos)
Ik ga eerst iets schrijven waar ik zelf trots op ben, en dan pas versturen, snap je? Ik ga dus ook één van mijn oude verhalen volledig herschrijven. En dan, als ik misschien wel tevreden ben, stuur ik het misschien wel op.He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."
6 nov 2011 - 18:30Sheeran schreef:
(...)
Ik ga eerst iets schrijven waar ik zelf trots op ben, en dan pas versturen, snap je? Ik ga dus ook één van mijn oude verhalen volledig herschrijven. En dan, als ik misschien wel tevreden ben, stuur ik het misschien wel op.
Oké, ga ervoor! *O*6 nov 2011 - 18:31Ik heb vorig jaar een verhaal naar een uitgever opgestuurd en ze wilden het uitgeven, maar ik moest wel aanpassingen doen. Maar dat zag ik niet zitten en nu gaa ik een ander verhaal opsturen waar ik veel zekerder over ben
Take risks and conquer your fears.
6 nov 2011 - 18:31Ik vind het heel goed dat je het gewoon gaat proberen, net zoals jezelf zegt: wie niet waagt, wie niet wint( En ja, ik heb alleen nog maar SA´s geschreven dus dat wordt hem niet. Maar ik begin mezelf langzamerhand na veel oefening bijna goed genoeg te vinden om aan een écht boek te beginnen. Ik zie wel waar het op uit draait. Maar op dat vlak ben ik echt een perfectionist omdat ik het anders niet goed genoeg vind van mezelf(:
Anyway, veel succes :'D.Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.
6 nov 2011 - 18:32Gregory schreef:
Ik vind dat je lef hebt. (:
Ik zelf zou het niet doen, omdat ik fanfics schrijf. (: Maar laat je weten wat het is geworden?
Haha ja zal ik zeker doen!6 nov 2011 - 18:33Pericles schreef:
Ik heb vorig jaar een verhaal naar een uitgever opgestuurd en ze wilden het uitgeven, maar ik moest wel aanpassingen doen. Maar dat zag ik niet zitten en nu gaa ik een ander verhaal opsturen waar ik veel zekerder over ben
Dat is best wel zonde... maar ik kan het wel begrijpen.
Succes in ieder geval!6 nov 2011 - 18:34Atropos schreef:
Ik vind het heel goed dat je het gewoon gaat proberen, net zoals jezelf zegt: wie niet waagt, wie niet wint( En ja, ik heb alleen nog maar SA´s geschreven dus dat wordt hem niet. Maar ik begin mezelf langzamerhand na veel oefening bijna goed genoeg te vinden om aan een écht boek te beginnen. Ik zie wel waar het op uit draait. Maar op dat vlak ben ik echt een perfectionist omdat ik het anders niet goed genoeg vind van mezelf(:
Anyway, veel succes :'D.
Dankjewel! (bloos)
Ik ben niet echt een perfectionist dus voor mij is het geen probleem, ik stuur het op en zie wel hoe het gaat haha. :'D6 nov 2011 - 18:36Sheeran schreef:
Nope, ik heb nog nooit iets opgestuurd, ik vind mezelf niet goed genoeg. Maar alvast veel succes!Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.
6 nov 2011 - 18:38