• Een goeie vriend van mij DD waar ik geen contact meer mee had omdat zijn vriendin er tegen was,Heeft me vandaag dus een ring geven, Niet in eigen persoon maar zijn zusje heeft met me gegeven, En net kreeg ik een smsje van hem.

'Hoop dat je de ring mooi vond'

Hij is me dus niet vergeten...

[ topic verplaatst door een moderator ]

Leuk voor je. (:

Btw, wat heb jij met puntjes? :'D
    Bijna elk topic van jouw bevat wel 3 van die punten.

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 17:54 ]

(H)wat lief. Wel stom dat die zich tegen laat houden een vriend of vriendin moet je accepteren zoals je bent en als jij een vriendin bent en ze bang is hem te verliezen tsjaa

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Aaahw, wat lief. (krul)

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Ah, dat vind ik wel lief.
    Maar ik vind het wel belachelijk dat die vriend van je naar haar luisterd. Als iemand je verbiedt vrienden te zien... Dan zouden ze bij mij aan het verkeerde adres zijn.
    Maarja, da's mijn mening, he.

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Brute schreef:
    Leuk voor je. (:

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Brute schreef:
    Leuk voor je. (:

comfort in c h a o s

Ik zou dat niet echt lief vinden. Eerst geen contact door een meisje en dan ineens een ring geven? Niet eens persoonlijk ook nog. Nee ik zou dat niks vinden :W

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 18:07 ]

-

Genius schreef:
    Ik zou dat niet echt lief vinden. Eerst geen contact door een meisje en dan ineens een ring geven? Niet eens persoonlijk ook nog. Nee ik zou dat niks vinden :W

I can't even think straight.

Moffeltje schreef:
    Ah, dat vind ik wel lief.
    Maar ik vind het wel belachelijk dat die vriend van je naar haar luisterd. Als iemand je verbiedt vrienden te zien... Dan zouden ze bij mij aan het verkeerde adres zijn.
    Maarja, da's mijn mening, he.

To infinity and beyond •

Genius schreef:

Genius schreef:

Exactly what I was thinking. :')

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Het is wel cute. Maar hij had het wel zelf mogen geven.

26 - 02 - '16

Genius schreef:

Shoganai i ne~

Genius schreef:

Big girls cry when their hearts are breaking

En dan heeft hij nog niet eens het lef hem persoonlijk te geven?

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the