• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:42 ]

    Ze hebben wel een punt, maar ik vind 't een tikje overdreven.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Haha, ze kunnen feiten opnoemen wat ze willen, ik vind 't echt geen sport. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Die zwarte lettertjes kan ik niet meer lezen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Meerdere mensen zouden dit moeten zien, aangezien het niet alleen een sport is...maar een passie. En niemand heeft het recht om iemands andere passie belachelijk te maken of te doen alsof diegene er geen energie, tijd en liefde instopt.

    Met vriendelijke groet,
    een amazone die al 10 jaar dressuur rijdt.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 17:33 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Jackal schreef:
    Haha, ze kunnen feiten opnoemen wat ze willen, ik vind 't echt geen sport. *O*


    Ga jij maar eens op zo'n paard zitten, en dan gaat ie in draf en dan ga jij zo BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM. Oke :'D

    ponies>paarden :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Britsanity schreef:
    Meerdere mensen zouden dit moeten zien, aangezien het niet alleen een sport is...maar een passie.

    Een sport oefen je uit omdat het meestal je passie is. K1 is mijn passie. Gevaarlijker dan paardrijden, en gewoon zeer interessant. En bij meeste sporten gaat het erom dat je jezelf lichamelijk uitput, en bij paardrijden put je je paard uit, in plaats van jezelf. Ik heb zelf dressuur gedaan, maar ik vind paarden kutbeesten, dus heb ik mezelf uitgeschreven.

    @Starkiller: Heb zelf drie jaar paardrijden gedaan.
    :W

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 17:32 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ah, die discussie hadden ze bij ons ook een keer in de klas. Heerlijk om dat aan te mogen horen. (:
    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik geloof best dat het veel inspanning vergt. Alleen snap ik niet waarom je op een paard zou gaan zitten.. Die beesten gaan ook wel zonder jou vooruit, dit maakt het alleen maar lastiger voor ze. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Jackal schreef:
    Haha, ze kunnen feiten opnoemen wat ze willen, ik vind 't echt geen sport. *O*


    Ex astris, sciencia

    Jackal schreef:
    (...)
    Een sport oefen je uit omdat het meestal je passie is. K1 is mijn passie. Gevaarlijker dan paardrijden, en gewoon zeer interessant. En bij meeste sporten gaat het erom dat je jezelf lichamelijk uitput, en bij paardrijden put je je paard uit, in plaats van jezelf. Ik heb zelf dressuur gedaan, maar ik vind paarden kutbeesten, dus heb ik mezelf uitgeschreven.

    @Starkiller: Heb zelf drie jaar paardrijden gedaan.
    :W


    (joehoe) Ik heb zelf ook 2,5 jaar aan Kickboxen en 1 jaar Jiu Jitsu gedaan :'D En paarden zijn geen kutbeesten! Alleen dressuur is wel kut.

    Ik vind het alsnog onzin dat het een sport is. Ja, je traint heel veel, maar wie doet nou eigenlijk het werk? Het paard ja. Sporten dat is iets dat je jezelf uitput, en conditie op doet en zo. Met paardrijden doe je dat gewoon niet. Klaar. Ook al zit er zoveel passie in, het is gewoon geen sport.(no_chears)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Starkiller schreef:
    (...)

    (joehoe) Ik heb zelf ook 2,5 jaar aan Kickboxen en 1 jaar Jiu Jitsu gedaan :'D En paarden zijn geen kutbeesten! Alleen dressuur is wel kut.

    Dressuur is mentaal uitputtend, maar alsnog, dan is het een denksport eh. Haha. 8 jaar K1 achter de rug, en ik ga binnenkort weer terug om wedstrijden te doen. Ik weet gewoon niet wat er zo sportief aan paardrijden is, ondanks de ervaring. Ik vind 't gewoon saai.
    *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jackal schreef:
    Haha, ze kunnen feiten opnoemen wat ze willen, ik vind 't echt geen sport. *O*


    Shoganai i ne~

    Heartlines schreef:
    Ik vind het alsnog onzin dat het een sport is. Ja, je traint heel veel, maar wie doet nou eigenlijk het werk? Het paard ja. Sporten dat is iets dat je jezelf uitput, en conditie op doet en zo. Met paardrijden doe je dat gewoon niet. Klaar. Ook al zit er zoveel passie in, het is gewoon geen sport.(no_chears)


    comfort in c h a o s

    Ik ben het hiermee eens en vind dat mensen die geen of nauwelijks ervaring met paarden hebben hun bek moeten houden :W
    Het is erg onrespectvol om te zeggen dat het makkelijk of ongevaarlijk is. Ik rij nu bijna acht jaar en heb altijd hard moeten werken. Het is misschien geen conditie sport, maar je moet er wel een goede mentaliteit voor hebben. Door paarden zijn mijn tanden gebroken, heb ik dingen gekneusd, blauwe plekken en bijtafdrukken gekregen, bijna verdronken, maar ik heb het ervoor over. Paarden zijn gewoon amazing, als je niets met paarden hebt kan je dat niet begrijpen.


    i put the fun in funeral