• Ik was benieuwd wie er hier allemaal Engelse stories schreven, dus bij deze: schrijven jullie Engelse stories?

    Ik heb net een stukje van zo'n 40 woorden geschreven, maar hij staat geloof ik vol fouten. Dit is wel een goede oefening voor mijn engels haha =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb weleens in het Engels geschreven, maar ik weet dat die lang niet goed genoeg zijn om op Quizlet te zetten dus die hou ik voor mezelf en ik doe het voornamelijk om mijn Engels dus te verbeteren, want Engels klinkt veel mooier (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb Engelse stories gelezen en geschreven, maar dat heb ik opgegeven. Maar hoofd ging er te veel pijn van doen.
    En inderdaad, die fouten die er dan inzaten, hilarisch. (x


    Felix

    Fayan schreef:
    Ik heb weleens in het Engels geschreven, maar ik weet dat die lang niet goed genoeg zijn om op Quizlet te zetten dus die hou ik voor mezelf en ik doe het voornamelijk om mijn Engels dus te verbeteren, want Engels klinkt veel mooier (:


    Let it come and let it be

    Ik heb een Drarry in het Engels en ben momenteel ook bezig aan een Dramione in het Engels, I must say, mijn Engels gaat er sterk op vooruit qua schrijven.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik schrijf twee verhalen in het Engels en nog één alleen de gesprekken, en ik moet zeggen, mijn Engels gaat er echt op vooruit!

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 22:44 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik schrijf met een van de stories alleen de gesprekken in het engels, maar mijn Engels is niet wonderbaarlijk goed ofzo.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ja, ik heb wel verhalen in het Engels geschreven en dat ging eigenlijk verbazingwekkend goed. Maar ik vind Nederlands fijner werken omdat ik een bredere Nederlandse woordenschat heb. Daarnaast vind ik Nederlands ook een mooie taal, dus aan schoonheid ligt het bij mij niet. (:


    I can't even think straight.

    Vroeger deed ik dat wel :} Maar die stond volgens mij vol met fouten en ik vind het tegenwoordig te veel moeite, ik kan het net zo goed in het Nederlands doen :Y)


    As travars

    Ik kan engels praten maar zodra ik het moet schrijven dan gaat het mis ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nee, mijn Engels sucks.
    Sinds kort ben ik ook begonnen met grote fanfics te lezen in het engels...
    Er in schrijven zal ik nooit doen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik praat de halve dag lang Engels met mijn familie (Skype). Moet niet moeilijk zijn.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn Nederlandse woordenschat is gewoon veel groter en ik ben bang dat ik veel Engelse uitdrukkingen fout zal doen. Dus ik schrijf al mijn verhalen gewoon in het Nederlands [:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    Mijn Nederlandse woordenschat is gewoon veel groter en ik ben bang dat ik veel Engelse uitdrukkingen fout zal doen. Dus ik schrijf al mijn verhalen gewoon in het Nederlands [:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik schrijf twee Engelse verhalen (:


    I was an angel living in the garden of evil

    RainbowDay schreef:
    Ik kan engels praten maar zodra ik het moet schrijven dan gaat het mis ;3


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.