Ik ben namelijk VERLOOFD! Jaja. Ik ben zo blij! Mijn vriend en ik waren in een restaurant en opeens ging hij op zijn knie, ik schrok me kapot!
Maar dit moest ik gewoon even delen. Wauw. Ik ben verloofd. Het is echt nog heel onwerkelijk allemaal.
-
5 nov 2011 - 22:265 nov 2011 - 23:56
Mozart schreef:
Gefeliciteerd! Super leuk!I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
6 nov 2011 - 0:01Gefeliciteeeeerd! (:
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
6 nov 2011 - 0:13Ik hoop voor jou dat het goed blijft gaan. (:
Een half jaar nadat ik me verloofde zijn we uit elkaar gegaan omdat hij vreemdging.
Maar dat is nu natuurlijk helemaal niet relevant.
GEFELICITEEEERD!We'll still love each other, forever and always. <3
6 nov 2011 - 0:14Valentino schreef:
Ik hoop voor jou dat het goed blijft gaan. (:
Een half jaar nadat ik me verloofde zijn we uit elkaar gegaan omdat hij vreemdging.
GEFELICITEEEERD!
Waarom was je al zo vroeg verloofd?I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
6 nov 2011 - 0:15Mutant schreef:
(...)
Waarom was je al zo vroeg verloofd?
Ik zat nog op die wel-bekende roze wolk.We'll still love each other, forever and always. <3
6 nov 2011 - 0:16Valentino schreef:
(...)
Ik zat nog op die wel-bekende roze wolk.
Aah oke, al vind ik verloven wel een hele grote stap, al zit je op een roze wolkI'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
6 nov 2011 - 0:17Ik moet er niet aan denken om over een jaar al verloofd te zijn. Maar, Gefeliciteerd (:
Travel far enough, you'll meet yourself
6 nov 2011 - 0:18Counterpoise schreef:
Gefeliciteerd!*O*6 nov 2011 - 0:22Valentino schreef:
Ik hoop voor jou dat het goed blijft gaan. (:
GEFELICITEEEERD!
Laten we hopen dat het goed blijft, anders ben ik een 8jarige vriendschap ook gelijk kwijt...
En bedankt6 nov 2011 - 0:38Om eerlijk te zijn vindt ik 17 te jong om je te verloven.
Maarja, gefeliciteerd(Be)lieve in (you)rself
6 nov 2011 - 0:44DarkTimes schreef:
Om eerlijk te zijn vindt ik 17 te jong om je te verloven.
Maarja, gefeliciteerd
Mijn zus vindt het ook te jong, en dat kan je vinden, maar het is niet alsof we opeens halsoverkop gaan trouwen, daar gaat heus nog wel veel tijd tussen zitten(krul)6 nov 2011 - 0:45Erno schreef:
(...)
Mijn zus vindt het ook te jong, en dat kan je vinden, maar het is niet alsof we opeens halsoverkop gaan trouwen, daar gaat heus nog wel veel tijd tussen zitten(krul)
je moet sowieso 18 zijn (: , maar wel gefeliciteerd vindt het heel leuk voor je[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 0:46 ]
(Be)lieve in (you)rself
6 nov 2011 - 0:48DarkTimes schreef:
(...)
je moet sowieso 18 zijn (: , maar wel gefeliciteerd vindt het heel leuk voor je
Daarom.
Bedankt6 nov 2011 - 2:096 nov 2011 - 9:42