• en dat kind is echt heel hyper. Nu ligt ze eindelijk in bed haha =P Wat doen jullie altijd terwijl jullie oppassen, naast schrijven aan je stories?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Het snoep opvreten wat ze voor me klaarleggen. :'D

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 20:50 ]


    wth.

    Ik pas altijd op mijn baby zusje dus veel rust heb ik niet. Maar de tv staat altijd aan :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Toen ik nog een oppasbaantje had, was het echt heel chill altijd. Ik had drie kinderen waar ik op moest passen, waarvan twee al sliepen. Die laatste moest ik dan een uurtje vermaken. Daarna kon ik tv gaan kijken en internetten, terwijl ze de tafel vol hadden gezet met chips, snoep en drinken. En dan kreeg ik ook nog eens vijf euro per uur. Ik mis het! (no_chears)

    Dursley schreef:
    Toen ik nog een oppasbaantje had, was het echt heel chill altijd. Ik had drie kinderen waar ik op moest passen, waarvan twee al sliepen. Die laatste moest ik dan een uurtje vermaken. Daarna kon ik tv gaan kijken en internetten, terwijl ze de tafel vol hadden gezet met chips, snoep en drinken. En dan kreeg ik ook nog eens vijf euro per uur. Ik mis het! (no_chears)

    Haha lol x) Dit kind keek de hele tijd kinderen voor kinderen, en ik verdien 3 euro per uur met alleen maar Quizletten en chips eten =] En ik verveel me >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    De kasten plunderen, als wraak omdat ik altijd veel te weinig betaald krijg.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Niet veel, tv kijke enzow.
    Die kinderen zijn veel te makkelijk, en eigenlijk krijg ik veel te veel betaald.. Niet dat ik daar problemen mee heb. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Oppassen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik schrijf niet aan verhalen :W Ik kijk tv en meer niet.


    -

    Gisteren was ik oppassen bij mijn nichtje en neefje en hebben we samen kussengevecht gedaan. Als de kinderen in bed liggen kijk ik meestal tv en schrijf ik aan mijn stories idd.


    <3

    Tv kijken, van alles met mijn telefoon, of gewoon slapen :'D

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 22:02 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.