• Bij mijn vriendin en haar vriendje kan ik me nog herrineren dat ze elkaar een pakje afgave xD maar nu ben ik bijna met mijn vriendje een maand samen en ik heb zo de indruk dat het daar geen gewoonte is om een pakje af te geven xD
    dus wat moet ik doen? Het voorstellen? Gewoon iets afgeven? Wat moet ik afgeven?
    xx

    In onze streek is het de gewoonte van bij een maand, zes maand en een jaar iets te doen

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 22:01 ]

    Ik zou gewoon iets kleins kopen dan, als je de indruk hebt dat het bij je vriendje niet wordt gedaan. En zou hij iets groots geven, moet je gewoon zeggen dat hij het grotere cadeau de dag er na krijgt of zo. ;P

    een ketting? Heb ik ook, maar ik ben nu tien maanden samen :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vind het onnozel om elkaar een cadeautje te geven voor zoveel tijd samen. :$ Klein of groot...
    Nuja, als je een jaar samen bent vind ik het nog oké of zo... Maarja, da's mijn mening. Zelf doe ik daar nooit aan mee. :-)
    't Is wel lief als je dat doet, natuurlijk.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Zelf zou ik het niet doen, maar dat ben ik. Ik heb sowieso niks met al die cadeautjes.
    Je kan wat kleins kopen als je dat leuk lijkt, of anders het met heb bespreken. Gewoon iets zeggen als, goh we hebben het binnen kort een maand en...


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Zelf zou ik het niet doen, maar dat ben ik. Ik heb sowieso niks met al die cadeautjes.
    Je kan wat kleins kopen als je dat leuk lijkt, of anders het met heb bespreken. Gewoon iets zeggen als, goh we hebben het binnen kort een maand en...


    26 - 02 - '16

    Ik had niks gedaan en hij ook niet :')

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 22:46 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Of je gaat samen iets leuks doen (: Uit eten, naar de bios..


    I live for the applause, you will die for it.

    Als je een maand hebt zou ik geen cadeautje kopen, maar zoals Joker zegt, gewoon samen iets leuks doen. (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    ik zou ook eerder samen iets gaan doen...
    of maak een tekening ofzo, dat vond mijn vriendje hilarisch ^^


    ask her if she wants to stay a while

    Wij doen iets na een jaar, na twee jaar, ...
    Je kunt zo na iedere maand iets gaan geven. Doe gewoon iets leuks samen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Joker schreef:
    Of je gaat samen iets leuks doen (: Uit eten, naar de bios..


    Ex astris, sciencia

    Ik heb 10 maand met mijn ex gehad en we hebben elkaar nog nooit wat gegeven toen we steeds weer maandje verder waren. Nouja hij gaf mij een roos met 5 maand, maar dat was ook alles (joehoe)


    -

    Mijn vriend en ik hebben elkaar alleen een ketting gegeven toen we een halfjaar samen waren en met een jaar gingen we naar Bobbejaanland samen. We geven elkaar niet elke maand kadootjes, dan gaat het idee er ook af, en daar komt bij dat je na een tijdje niks meer weet. Ik zou het houden bij kadootjes geven bij mijlpalen.


    Alis volat propriis.

    Neh, een maand stelt vrij weinig voor imo. Een jaar snap ik wel, maar een maand..? Mwah.. tsja je moet 't natuurlijk zelf weten ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Negligible schreef:
    Wij doen iets na een jaar, na twee jaar, ...
    Je kunt zo na iedere maand iets gaan geven. Doe gewoon iets leuks samen?


    Dat zou ik ook doen, maar toen moest ik naar het ziekenhuis... Hoe typisch.
    Maar je hebt gelijk en dat wilde ik hier mee duidelijk maken ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes