• Ik ben bezig aan m'n nieuw verhaal, maar hoe langer ik er aan werk, hoe slechter ik het idee vind. Ik wil een goed idee, een idee dat veel mensen aantrekt, dat mensen graag lezen. Pfft, ik haat dat zo. Ik heb dat bijna bij elke story.

    Het kan mij echt niet meer schelen of mijn stories veel mensen aantrekken. Ik schrijf ze omdat ik dat leuk vind. :'D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Dat heb ik ook telkens. Maar denk eraan dat je voor jezelf schrijft, niet voor je lezers. En gewoon doorgaan! Ik zit nu, na een aantal maanden, nogsteeds details uit te denken voor een nieuwe story. It takes a lot of time :'3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb juist dat ik het idee wel goed vind, alleen het verhaal saai is xd


    Believe in yourself.

    Wiarda schreef:
    Dat heb ik ook telkens. Maar denk eraan dat je voor jezelf schrijft, niet voor je lezers. En gewoon doorgaan! Ik zit nu, na een aantal maanden, nogsteeds details uit te denken voor een nieuwe story. It takes a lot of time :'3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Heb ik ook. Eerst vind je het helemaal geweldig maar je gaat steeds meer twijfelen.


    <3

    Herkenbaarheid (krul)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Het kan mij echt niet meer schelen of mijn stories veel mensen aantrekken. Ik schrijf ze omdat ik dat leuk vind. :'D


    Agreed (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Wiarda schreef:
    Dat heb ik ook telkens. Maar denk eraan dat je voor jezelf schrijft, niet voor je lezers. En gewoon doorgaan! Ik zit nu, na een aantal maanden, nogsteeds details uit te denken voor een nieuwe story. It takes a lot of time :'3


    Food.

    Ik kon vandaag vier keer opnieuwe beginnen met een hoofdstuk omdat mijn vader met de stroom zat te kloooien, na vier keer gaf ik het op


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    I know EXACTLY how you feel!
    Nu heb ik eindelijk eens een goed idee verwerkt in een mooie story maar ik ben alleen bang dat het te heftig is en dan durf ik het misschien niet eens online te zetten... Daarom zet ik er geen details in. Dat zou wel 'ns degoutant kunnen zijn. (no sex iig)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    tja dat heb ik ook wel eens vaker, maar dan doe ik eerst iets leuks en dan ga ik verder met mijn story, dan heb ik weer inspiratie.

    off topic: ik hoorde net change van taylor swift bij een reclame van rtl 5!
    ik ben nu super blij!


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Lughnasadh schreef:
    Het kan mij echt niet meer schelen of mijn stories veel mensen aantrekken. Ik schrijf ze omdat ik dat leuk vind. :'D


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tja.. je schrijft voor jezelf hoor.

    Topicbui? Tja,dat had ik ook en daarom schrijf ik nu niet meer. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik ben begonnen met schrijven aan één story voor ik op Quizlet kwam.
    Ik ben nu al twee jaar bezig met dat ene verhaal... dus dat van jou heb ik niet bij natuurgebonden, maar wel een ander verhaal dat ik nu wil schrijven, maar doordat ik zo lang met NB bezig ben, kan ik echt niet verzinnen voor mijn nieuw...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please