• Ik wil samen met een vriendin een 'krantje' maken en die daarna uitdelen in de klas! Maar ik heb ideeën nodig! Als jij iets weet dat vijfdeklassers (van het BS) graag lezen of interessant vinden, zet dat dan in dit topic!
    (het is niet de bedoeling dat je hier allemaal opmerkingen zoals 'krantjes zijn kinderachtig' zet, alleen maar een heleboel ideeën!)

Als je met een (serieuze) vraag zit, dan kun je die hier stellen en dan kan iedereen die de krant zal lezen het antwoord zien :).

[ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 15:50 ]

Wat is het BS? Basisschool?

I was an angel living in the garden of evil

Ik heb geen idee wat het BS is, dus kan ik niet zo goed bedenken voor welke leeftijd het zou moeten zijn, maar je kan altijd een rubriekje met "Hot or Not" en bijvoorbeeld een interview of kookles bij een leraar doen, dat zit er bij onze schoolkrant altijd standaard in en is erg leuk :3 Oh en vergeet ook horoscopen niet, dat is ook zeker leuk om erin te stoppen!

“Love is a contradiction.”

Ik weet neit wat BS is, maar bij ons in schoolkrantjes doen ze van die leuke wist je dat? en dan over leerlingen en vooral over leraren, bijv. bloopers enzo..

Kijk, ík lees het liefste fanfictie, maar ik weet niet of jouw klasgenoten het daarmee eens zijn. (x
    Maar inderdaad, Hot or Not is wel leuk. Of een 'gossip-pagina' over leraren? (En dan maar hopen dat ze je niet in elkaar gaan slaan. XD)

Felix

CrazyChicken schreef:
    Kijk, ík lees het liefste fanfictie, maar ik weet niet of jouw klasgenoten het daarmee eens zijn. (x
    Maar inderdaad, Hot or Not is wel leuk. Of een 'gossip-pagina' over leraren? (En dan maar hopen dat ze je niet in elkaar gaan slaan. XD)

Big girls cry when their hearts are breaking

Bs= BasisSchool

'Fails' van docenten en leerlingen.

Drama, lies and tears. Cheers to these teenager years.

Miiauw schreef:
    Ik weet neit wat BS is, maar bij ons in schoolkrantjes doen ze van die leuke wist je dat? en dan over leerlingen en vooral over leraren, bijv. bloopers enzo..

Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

Ik weet al lang niet meer wat ik leuk vond in het vijfde van de basis... :Y) srlsy, sorry

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Wacht.. Ben jij 10? -begrijpt het opeens allemaal-

Je kunt intervieuws doen met leraren?

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.