• De eisen van mijn school om bij de dansstroming te kunnen gaan.
    Nu zou ik dat sowieso toch nooit hebben gekunt omdat dat écht ongelooflijk duur is en meer den duizend euro kost en die klas sowieso bestaat uit kutkindjes :'D Maar één van die eisen, was dus dat je op je lijn lette. Seriusly, ze zeggen tegen kinderen uit groep acht: 'Ja, je mag wel bij de stroming maar dan moet je naar een dietiste.' Thats just... Mean! Als ik met mijn normale Bmi door zou gaan zouden ze me verplichten om af te vallen, like wtf. En dat noemt zichzelf een school. Eerst werd ik er best onzeker van maar jezus, nu maakt het me best boos :"D

    Wie heeft er nogmeer zo'n idiote school? :W


    Let it come and let it be

    wtf xD
    Ik had een idiote school, namelijk cobbenhagen (die ken jij vast wel)
    Maar nu zit ik op de nieuwste school, en Sev die raad ik je echt aan!

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 11:12 ]


    Where words fail, music speaks

    Ewwww. Dat is echt achterlijk. Als je danst dan maakt het toch niet uit hoeveel je weegt? En, je verliest sowieso gewicht als je danst. Dat mogen ze toch helemaal niet van je vragen? :3 ~ en mijn school is pretty normal.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Dat vind ik echt niet kunnen! Serieus...
    Mijn school is wel nog normaal ;)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Giants schreef:
    Ewwww. Dat is echt achterlijk. Als je danst dan maakt het toch niet uit hoeveel je weegt? En, je verliest sowieso gewicht als je danst. Dat mogen ze toch helemaal niet van je vragen? :3 ~ en mijn school is pretty normal.

    Ze mogen én doen het. Het is wel uit voorzorg, als je een Normale BMI hebt maar richting licht overgewicht gaat, kun je breken tijdens de lessen. Maar hun willen je Bmi wel echt klein houden. Geen ondergewicht hoor, maar wel gewoon vrij laag. :'D


    Let it come and let it be

    Failhare schreef:
    wtf xD
    Ik had een idiote school, namelijk cobbenhagen (die ken jij vast wel)
    Maar nu zit ik op de nieuwste school, en Sev die raad ik je echt aan!

    Ken jij misschien Domenica, van de Nieuwste school? ;x


    Let it come and let it be

    Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat best normaal.

    Hooligan schreef:
    Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat best normaal.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Ken jij misschien Domenica, van de Nieuwste school? ;x
    Uh..nee ik zit er pas sinds maart vorig jaar, en ken nog niet echt iedereen haha ;P


    Where words fail, music speaks

    Failhare schreef:
    (...)Uh..nee ik zit er pas sinds maart vorig jaar, en ken nog niet echt iedereen haha ;P

    Ah, oké :3
    Ik blijf wel gewoon op het Willem II, over het algemeen best een goede school alleen dit vind ik gewoon echt, slecht :"D


    Let it come and let it be

    Ik zit op een Gymnasium, en ik wil zó graag naar Atheneum.

    Hooligan schreef:
    Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat best normaal.

    Ik bedoel ook niet dat het echt abnormaal is, maar ik vind toch wel dat ze snel zeggen van 'Oké, te "dik".' Als je dit doet als je wat ouder bent kan het makkelijk, maar het zijn wel kindjes van 10/11 die je loopt te vertellen dat ze aan de lijn moeten doen om hun studie te kunnen volgen :"D


    Let it come and let it be