Voor mijn verjaardig wil ik graag een Pullip doll, wie heeft hier een beetje verstand van en wil me helpen met een schattige en goed geprijsde te vinden?
"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."
Basecca schreef:
Ik heb geen idee. Ik vind je wel stoer, als een jongen die van poppen houdt
Ik vind ze echt coewl, maar dan wel voor fotografie (: Ik heb er al één, maar dat is een namaak & heb er heel veel lol van, dus vond dat ik wel een wat duurdere mocht kopen :]
"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."
-Trots-
Ik heb al dus geantwoord op je vraag via gb, maar ik wil ook even zeggen dat ik het ontzettend cool van je vind dat je als jongen een pullip wilt kopen ook al is het voor fotografie.
Ik had er 2 Ze zijn niet zo heel duur vind ik. Thinkpink is sowieso betrouwbaar & ik had heel veel sites, maar die zijn een beetje moeilijk terug te vinden aangezien mijn computer irritant doet. De grotere bedrijven die ook BJD's en andere dolls zoals Blythe verkopen zijn wel te vertrouwen, maar dan moet je 'm wel uit het buitenland halen en kun je eventuele douanekosten krijgen.
Bedankt allemaal (':
Ik heb er al ééntje uitgezocht <3 Pullip Akoya
Ze is niet eens zo duur O;
Ik ga haar re-wiggen (haar veranderen) En geef haar een bril ^-^ Ik post nog wel een foto als ze af is <3
Madara schreef:
Ik had er 2 Ze zijn niet zo heel duur vind ik. Thinkpink is sowieso betrouwbaar & ik had heel veel sites, maar die zijn een beetje moeilijk terug te vinden aangezien mijn computer irritant doet. De grotere bedrijven die ook BJD's en andere dolls zoals Blythe verkopen zijn wel te vertrouwen, maar dan moet je 'm wel uit het buitenland halen en kun je eventuele douanekosten krijgen.
Btw, welke heb je?