Ja, wat is dit? Heel Q is opeens uitgestorven O; Niemand meld nog wat in topics ofzo... Dus is er iemand die nog wel wat te kletsen heeft?
"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."
Brute schreef: I'm alive!
Mutant schreef: (...) Nee hoor, hij vraagt of we iets te kletsen hebben en ja dat hebben we*O*
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
Haha, ja, ik vergeet het ook altijd:W Dat viel mij ook al op ja >.>
I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
MUSTACHAA !!!!!! live/life. you thingiej, or i will kill you till you're dead..
Ik zag trouwens dat jij NICKELBACK fan bent:9~
Waar zag je dat ? o-o -voelt zich gestalkt -
[ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 0:56 ]
Haha, op je profiel stond een liedje van hun(wbw)
Maar ik ga slapen, moet om vijf uur alweer kranten gooien Sweet dreams x
Owwww ;d Ik ben nergens fan van ik vind wel heel veel liedjes en poppetjes leukd + mijn wijsvinger is zacht geworden door et scrollen Slaap lekker
[ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 0:58 ]
Mutant schreef: Tja, als er geen boeiende topics zijn, gaat het moeilijk:W
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
Midna schreef: Owwww ;d Ik ben nergens fan van ik vind wel heel veel liedjes en poppetjes leukd + mijn wijsvinger is zacht geworden door et scrollen Slaap lekker
Wat verwacht je eigenlijk, als het al 12u gepasseerd is?
I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
Wees jezelf, niet en copycat van en ander
All interessante mensen vertrekken van het forum of worden geband, dôh! (no_chears)
Let it come and let it be
Counterpoise schreef: All interessante mensen vertrekken van het forum of worden geband, dôh! (no_chears)