• Ik ga op mijn verjaardag naar Londen, met een excursie! OMG! Het is gewoon zo awesome =3

    Maar aan de andere kant moet ik op mijn verjaardag vet vroeg opstaan en heeeel lang in de bus en op de boot..

    Zijn jullie al eens op jullie verjaardag met school ergens naartoe geweest? :3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    op mijn verjaardag is het nationale staakdag:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Veel Plezier in Londen (:
    Ik ben jarig als de examens beginnen.
    Dus ja niet bepaald leuk op je verjaardag zitten studeren en een examen maken.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik ook naar Londen toen :'D. Gingen we die avond naar We will rock you kijken, waren de drummer en de gitarist van queen daar =). Was wel een leuke verjaardag toen ^^.
    Moest toen ook wel vroeg opstaan :(


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    nee ik wil nooit weg op mijn verjaardag hihi.
    en ik ga eindelijk in April ook naar Londen, i can't wait <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik zat in Parijs op mijn verjaardag dit jaar, maar dat was een verjaardagscadeautje
    Overigens suckte mijn verjaardag dit jaar zwaar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Londen is awesome (:

    Nee, ik ben altijd vrij op mijn verjaardag :'D (30 april > koninginnedag)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is echt super gaaf!
    Maar meestal gaan ze wanneer het midwinter is niet op excursie (nooit dus). :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat had ik ook, althans, ik ging op mijn verjaardag terug van een weekje London. En toen zat ik op mn verjaardag 6 uur in de bos en 1 uurtje in de boot. Maar iedereen was vet lief toen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nee, niet met school tijdens m'n verjaardag, maar ik ben een keer met m'm moeder naar Londen gegaan voor een weekend toen ik jarig was (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ja ik had ontmoetingsdag op mijn verjaardag, en ik heb me toen echt geamuseerd

    Locomotor schreef:
    Hartsike leuk! Bekijk het zo, je kan extra lang van je verjaardag genieten en je hebt een bijzondere verjaardag (:


    Indeed, ik ga gewoon mijn verjaardag in Londen vieren :3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Atropos schreef:
    Dat is echt super gaaf!
    Maar meestal gaan ze wanneer het midwinter is niet op excursie (nooit dus). :')


    Maar het is pas in Juli :')


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik niet, mijn verjaardig is soms op de eerste schooldag van het jaar. Ook leuk -_-


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    OHMYWEASLEY schreef:
    Ik ga op mijn verjaardag naar Londen, met een excursie! OMG! Het is gewoon zo awesome =3

    Maar aan de andere kant moet ik op mijn verjaardag vet vroeg opstaan en heeeel lang in de bus en op de boot..

    Zijn jullie al eens op jullie verjaardag met school ergens naartoe geweest? :3


    en dan gaan wij samen in gastgezin=D, doen we netzoals gister xD.(niet doordenken)

    k heb echt zoooo zin in excursie!!(H), alleen we moeten Corina nog wel ff overhalen_O_.


    -

    Awesome <>


    I'd wonder if i ever cross your mind