• Ik ben bang dat ik een lichte vorm van smetvrees heb omdat als bijv een zwetende hardlopen langs me rent of ik er langs fiets dan hou ik me adem in (heel raar, weet ik) of als iemand een lik van me ijsje neemt of uit me glas drinkt ofzo dat hoef ik gelijk niet meer of als iemand een boer laat ofzo dan vind ik dat ook echt heel smerig of bij gym vind ik het ook heel smerig om daar op de grond te zitten ofzo.
    Is dit normaal? of heb ik smetvrees ofzo??


    ailoveejoee.

    Anitaaa schreef:
    Neem dit niet verkeerd op, maar om eerlijk te zijn vind ik niet dat dit smetvrees is, maar gewoon aanstellerij.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Anitaaa schreef:
    Neem dit niet verkeerd op, maar om eerlijk te zijn vind ik niet dat dit smetvrees is, maar gewoon aanstellerij.


    Shoganai i ne~

    I dunno eigenlijk. Vind mensen die smetvrees hebben altijd zulke aanstellers, tbh :/.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik raad je aan het boek: Schoon genoeg van Suzanne Peters te lezen



    Boek gaat over een vrouw met smetvrees. Misschien dat dat helpt om te kijken of je het daadwerkelijk hebt?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Anitaaa schreef:
    Neem dit niet verkeerd op, maar om eerlijk te zijn vind ik niet dat dit smetvrees is, maar gewoon aanstellerij.

    Heylen schreef:
    Nee, eigenlijk niet. Een vriendin van me heeft het. En op school maakt ze alles schoon wat ze aanraakt, met een doekje en spul, om het dan schoon mee te maken. En ze neemt ook altijd van dat soort spul mee om die op haar handen te smeren als ze iets heeft aangeraakt. Zij heeft echt smetvrees!

    Sorry, maar ik heb ook altijd een 'tube' met desinfecterend middel bij. Je weet nooit of je naar de wc moet en er geen wastafels zijn.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury