• A camp full of fun, new friends and activities. A time you will never forget.

    Tien jongeren hadden allemaal hetzelfde idee, hun vakantie doorbrengen op een zomerkamp. Maar het blijkt niet te zijn wat ze hadden verwacht. In plaats van een gezellige camping komen ze terecht in een oud landhuis, waar al lang niemand meer heeft gewoond. Niets lijkt te zijn wat het is en er gebeuren rare dingen. Zullen de jongeren opgewassen zijn tegen de dingen die gebeuren of zullen ze het er niet allemaal even goed van af brengen?


    Ik zoek nog vier meiden voor de hoofdrollen (:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Woonplaats:
    In Engeland
    Karakter: Niet uitgebreid. 1 karakter trek dat ze typeert. Wees origineel.
    Uiterlijk: Foto is genoeg, het liefst een bekend iemand en de naam erbij vermelden.
    Extra: Dit kan van alles zijn, familie leden, hobbies, leef je uit zou ik zeggen!
    Waarschuwen?

    Edit; Geen meer nodig (:

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 21:29 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Volledige naam: Isabelle Scarlett Wright
    Leeftijd: 17 | 23 Mei 1994
    Woonplaats: Bristol
    Karakter: Isabelle is een heel naïef meisje. Ze geloofd alles wat je zegt. Ze vertrouwt mensen ook heel snel, wat echt in het nadeel werkt, aangezien mensen haar dan kunnen laten vallen als een baksteen. Ze is heel onzeker, ze wilt overal nog een bevestiging voor dat ze het echt goed doet. Toch is ze een doorzetter en als ze een bepaald doel wilt halen, doet ze daar alles voor.
    Uiterlijk:


    Janet Devlin
    Extra: Isabelle is enigst kind, en dat haat ze. Haar ouders zijn 24/7 aan het werk, en zijn daarom erg rijk. Daar heeft ze een hekel aan, omdat iedereen nu denkt dat ze een verwend nest is, en alleen met rijke lui om wilt gaan. Dat is echter helemaal niet het geval, en ze heeft al vaker aan haar ouders gevraagd of ze minder willen werken, maar dat wilden zij niet.
    Dit is ook een reden waarom ze naar zomerkamp ging, om lekker normaal over te komen, en niet als het rijkeluiskindje.
    Waarschuwen? Ja
    (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    yw (':


    And in that moment, we were infinite.

    Volledige naam: Fayllan Aithne Montgomery
    Leeftijd: 16
    Woonplaats: Fayllan woont in Blackpool maar is geboren in Frankrijk
    Karakter: Fayllan die vaker Fay wordt genoemt is een erg slim meisje met een hoog IQ en een goede opleiding waar ze nu nog mee bezig mee is.
    Haar moeder is een politicus en haar vader rechter Fayllan heeft daardoor op een van de beste kostscholen is Engeland gezeten Wycombe Abbey.
    Uiterlijk:


    Emma Watson
    Extra: Fayllan is volgens haar ouders 'Een ongelukje' haar ouders waren nooit van plan om kinderen te krijgen hier door is het ook alleen bij Fayllan gebleven.
    Haar vader James Montgomery is een Engelsman, haar moeder Caroline Devoné is een Franse samen wonen ze in een groot huis in Blackpool.
    Fayllan zit onder Ballet en piano waar ze weinig tijd voor heeft.
    Waarschuwen? Ja


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Cayenne schreef:
    Volledige naam: Logan Freeman
    Leeftijd: 17
    Woonplaats: Nottinham in East Midlands
    Karakter: slordig (is ie goed? anders zeg je het maar)
    Uiterlijk:


    Logan Lerman.
    Extra: Logan woont bij zijn vader en zijn oudere broer van 20, hij deelt dezelfde passie als zijn vader, fotografie, zijn andere hobby is gamen. Hij heeft één beste vriend, Jared, die hij al zijn hele leven kent, want het is namelijk zijn neef. Spijbelen durft hij ook te doen, maar dat is niet naar de zin van zijn vader.
    Waarschuwen? ja ^^

    Ik zoek geen jongen, alleen meisjes (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    (...)
    Ik zoek geen jongen, alleen meisjes (:

    waarschuw je toch nog? ^^
    (ik dacht meestal hebben ze jongens nodig..:Y))
    Nog iets nodig van rollen?

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 20:35 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Cayenne schreef:
    (...)
    waarschuw je toch nog? ^^
    (ik dacht meestal hebben ze jongens nodig..:Y))
    Nog iets nodig van rollen?

    Natuurlijk waarschuw ik je! Haha, deze keer jammer genoeg niet (:
    Maar je kunt een meisje invullen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Volledige naam: Fenne Lerman.
    Leeftijd: 17
    Woonplaats: Nottinham in East Midlands
    Karakter: Slordig.
    Uiterlijk:


    Victoria Justice
    Extra: Fenne woont bij haar vader en haar oudere broer van 20, zij deelt dezelfde passie als haar vader, motorcrosse en viool spelen, ze heeft twee beste vriendinnen, maar een daarvan is gestorven, Victoria, de tweelingzus van Violette haar andere beste vriendin. Ze deelt alles met haar, ze zijn samen al op vakantie geweest naar Amerika, ze delen zelfs een dagboek dat ze om de week wisselen, met daarin hun spannende verhalen.
    Waarschuwen? yep =)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 20:48 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik wil heel graag invullen, ga ik doen!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Caribbean schreef:
    Ik wil heel graag invullen, ga ik doen!

    _O_


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ga nu eentje voor je maken, Lieke! :'D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Thank you, Kato(bloos)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Volledige naam: Florence Rosalina Rutherford. Ze wordt liever Flo dan Florence genoemd, maar haar ouders blijven haar eigenwijs bij haar officiële voornaam noemen.
    Leeftijd: Florence is nog net jeugdig met haar zeventien jaren op deze wereld. Ze is geboren op 21 Juni, de eerste zomerdag wat ze o zo speciaal vindt, in het voorjaar van 1994.
    Woonplaats: Florence woont met haar ouders in een extreem groot landhuis op het platteland bij Birmingham.
    Karakter: Florence is een meisje dat op het begin wantrouwend en arrogant overkomt en dit is niet bewust. Dit komt er namelijk door dat haar ouders haar zo manipuleren om ervan bewust te zijn dat ze er goed uit ziet, rijk is en een getalenteerde hockeyspeelster is. Ze maakt al gauw een grinnikende opmerking die nergens opslaat om de ongemakkelijke stilte te verbreken en is best wel een lachebekje. Daarnaast kan je haar niet makkelijk is wijs maken, is ze eigenwijs en vrij zeker van zichzelf.
    Uiterlijk:


    Het meisje op de foto is Emily Osment.
    Extra: Dat Florence met haar ouders in een groot huis woont is wel duidelijk. Haar ouders zijn zo rijk dat Florence zich alles kan toewensen, maar het probleem is dat haar ouders enorm kakkerig zijn. Haar moeder is Elizabeth Porter. Ze heeft een obsessie met kleding en alles wat met uiterlijk te maken heeft en is daarom ook dolblij met haar twee dochters. Ze wil dat haar kinderen perfect zijn en ze zitten niet voor niks allemaal op hockey en dragen de duurste kleding. Ze is al jaren lang gelukkig getrouwd met Stanley Rutherford, niet de meest intelligente man die je zult kennen. Waar hun geld dan vandaan komt? De artistieke kant van Stanley, zijn schilderijen brachten hen miljoenen op, en de erfenis van beide families. Ze hebben samen drie kinderen, terwijl ze er eigenlijk maar twee wilden, een jongen en een meisje. De oudste in het huis is Florence. Twee jaar hierna kwam het moederskindje Mary-Jane, degene die ook zoveel van mode en uiterlijk houdt als haar moeder. Als laatste is er de twaalf jarige Robert. Deze jongen laat altijd merken dat hij rijk is en loopt altijd met het kraagje van zijn polo omhoog, terwijl hij minstens vier meisjes aan zijn zijde heeft. Florence snapt nog steeds niet waarom. Florence is de enige die de droom van hun ouders heeft waargemaakt, maar het talent dat ze bleek te hebben toen ze als klein meisje op hockey werd gezet.
    Waarschuwen? Eh, nee. Grapje tuurlijk wel!
    Hopelijk is hij goed!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Volledige naam: Ashleigh Amanda Moore
    Leeftijd: 18, geboren op 23/06/1993 te Sheffield
    Woonplaats: Sheffield klik voor locatie
    Karakter: Ashleigh is en blijft ten alle tijde bescheiden. Ze heeft alles wat ze moet hebben, ze woont in een kast van een huis, maar is altijd bescheiden gebleven. Ze komt hierdoor vaak ook stil en zwaijgzaam over, omdat ze niet graag alle aandacht naar zich toetrekt. Maar eens het duidelijk is dat ze gewoon kan praten zonder arrogant over te komen of alle aandacht naar zich toe te trekken, doet ze dit en houdt ze zich niet meer in. Ze is zo'n persoon waarbij je even moet doorgaan voor ze volledig loslaat, maar het is nu wel niet dat ze in een hoekje kruipt van schaamte als je tegen haar praat, ze kan heus wel haar mannetje staan. Haar grootste schrik is gewoon om als een rijkeluismeisje dat altijd haar zin krijgt gezien te worden.
    Uiterlijk: Emma Roberts


    Extra: Ze heeft een oudere broer, Brendon, die al is afgestudeerd en volop geniet van zijn leven, hij houdt ervan van het fortuin van zijn ouders te verspillen als hij niet bezig is om te zoeken naar een date voor die nacht. Toch zorgt hij als een grote broer voor Ashleigh en is hij er voor haar als ze hem nodig heeft.
    Waarschuwen: Duh.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Volledige naam:
    Gaia sofie Demitros
    Leeftijd:
    18 jaar, geboren op 17 augustus 1993
    Woonplaats: In Engeland
    Durham
    Karakter: Niet uitgebreid. 1 karakter trek dat ze typeert. Wees origineel.
    Gaia is een meid dat gevoel voor humor heeft, maar altijd net aan het gevoelige draadje trek. Ze doet zich altijd groter voor dan ze werkelijk is, en staat altijd voor op met 'ik doe het wel'. Maar eigelijk is ze gewoon altijd de bangste van het stel, en ze is een echte zenuwpees. Als ze het gevoel krijt dat er wat gaat gebeuren, dan friemelt ze aan alles wat los en vast zit. Kan ze niet stil blijven zitten en reageert ze fel op mensen die tegen haar praten.
    Uiterlijk:


    Phoebe Tonkin
    Extra: De naam 'Gaia' spreek je op z'n engels dus 'Gaahja', Het is een griekse naam en daar komt Gaia ook oorspronkelijk vandaan. Haar ouders Mano en Vera Demitros zijn 17 jaar geleden uit hun land vertrokken om carriere te maken. Ze namen natuurlijk hun twee zonen links Adam(19) rechts Aaron (22) en dochter Gaia(18) mee. Ze wonen nu in Durham in een redelijk huis waar voor ieder een fijne slaapkamer is en genoeg ruimte. Gaia gaat elke maandag naar de sportschool en vrijdag's doet ze aan schilderen maar dat doet ze gewoon thuis, samen met het 'schilder clubje' van haar moeder die al naar de twede keer afhaakte. Voor de rest heeft Gaia ook nog andere hobby's zoals lekker luieren, naar het strand, skeeleren, zwemmen en films verslijten. Gaia zit nog op school en werkt in een restaurant bij haar op de hoek, Daar spot ze de meeste hunks volgens haar vriendinnen. Want welk meisje houdt nou niet van jongens? Gaia houdt wel van een beetje ouwenhoeren en wat oversekste opmerkingen of grapjes maar ze zou nooit te ver gaan. Ook is ze bang in het donker en slaapt al sinds haar achtste met een nachtlampje aan.
    Waarschuwen? Ja graag (:


    Jezus ik heb echt twee uur onderhand gezocht na een foto.. ik hoop dat je het wat vind hah ;p


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    En ja, Lieke, mijn rol faalt. (':


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."