• Wie is er nog meer van plan om daarheen te gaan? _O_
    Vrijdag om 11 uur start de voorverkoop en morgen hoor ik of mijn nicht zin heeft om met me mee te gaan ;d. En dan proberen om aan kaartjes te komen..
    Bij Coldplay was het niet gelukt, dus hopelijk lukt het deze keer wel!
    Maar, wie gaat er dus ook (misschien)? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ga! :9~


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ameria schreef:
    Ik ga! :9~


    I was an angel living in the garden of evil

    'k Heb niemand om ermee naartoe te gaan, alweer 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Winterfell schreef:
    'k Heb niemand om ermee naartoe te gaan, alweer 8)


    Dan kun je misschien met mensen van Q. gaan? Er zullen vast nog meer mensen van hier gaan, neem ik aan (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    hangt er vanaf, ik heb ten eerste sws niemand om mee te gaan geloof ik + ik denk dat het best duur gaat zijn..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik twijfel nog, een vriendin en ik willen gaan maar we moeten dan wel even goed vervoer regelen enzo.


    SLOAN.

    Oh dude, ik kan en de prijs valt best te doen. Maar ik weet niemand die mee wil.. :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Waarom nou weer in Ahoy? ._______.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ameria schreef:
    (...)

    Dan kun je misschien met mensen van Q. gaan? Er zullen vast nog meer mensen van hier gaan, neem ik aan (:

    Jua.. maar ik moet wel uit Friesland komen, hè. en weer terug :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Winterfell schreef:
    (...)
    Jua.. maar ik moet wel uit Friesland komen, hè. en weer terug :')


    Oh, ja, dat is wat minder.. Als ik daar vandaan kwam, zou ik sowieso niet weten of ik wel zou gaan, ook al wilden mensen mee. Alhoewel Snow Patrol wel mijn favo band is (:. Woont er niemand die je kent hier in de buurt, misschien familie?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik vind het te duur voor wat het is. Ik heb ze al eens live gezien en toen vond ik ze niet zo bijzonder.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ameria schreef:
    (...)

    Oh, ja, dat is wat minder.. Als ik daar vandaan kwam, zou ik sowieso niet weten of ik wel zou gaan, ook al wilden mensen mee. Alhoewel Snow Patrol wel mijn favo band is (:. Woont er niemand die je kent hier in de buurt, misschien familie?

    Hm neh, maar ik denk dat ik 't maar gewoon laat gaan (: Ik ben niet een super grote fan, vind ze alleen wel goed :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn zus wil misschien, maar ik vind het zo duur :(


    As travars