• Oké, ik heb morgen repetitie economie, waarvoor ik twee hoofdstukken moet kennen. Ik moet bekennen dat ik heel slecht heb meegedaan in de les.
    Iemand tips hoe ik dit snel en effectief kan leren? (: Ik heb dus geen tijd om alles letterlijk in mijn hoofd te stampen enzo.

    Ja. Tip 1 is waarschijnlijk deze middag geen Quizlet, haha.


    You treat me like a stranger and that feels so rough.

    Oké, helemaal vastgelopen bij hoofdstuk 2. + Heb het super koud en ben super moe.
    Ga het nog even doornemen met m'n gastvaderachtigiets en dan slapen. Morgen ochtend eerste twee uur vrij, dus dan kan ik het ook nog doornemen (:.


    You treat me like a stranger and that feels so rough.

    Morsmordres schreef:
    Oké, helemaal vastgelopen bij hoofdstuk 2. + Heb het super koud en ben super moe.
    Ga het nog even doornemen met m'n gastvaderachtigiets en dan slapen. Morgen ochtend eerste twee uur vrij, dus dan kan ik het ook nog doornemen (:.


    Maar je snapt het wel allemaal? Of dat ook niet? Ik heb ook economie, dus als je het niet snapt wil ik best helpen ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Alle formules opschrijven en alle begrippen, als die in je boek staan. Ik weet niet bij welk hoofdstuk je bent, maar ik heb bij economie altijd veel formules en bij mij werkt het als ik ze allemaal bij elkaar zet, dan hoef ik niet steeds het hele boek door te bladeren.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 20:22 ]


    Even a white rose has a black shadow.

    Zorg ervoor dat je je les begrijpt. Dat is het belangrijkste.
    Als je het niet vanbuiten weet, kan je nog altijd op je parate kennis steunen en dus gewoon logisch redeneren. Begrijpen is de oplossing ;]


    Has no one told you she's not breathing?