Even terug gaand naar DIT topic over dat Emilie Autumn naar Nederland komt.
Vandaag zijn de pre-sales gestart van de VIP-tickets en aangezien ik nog nooit een VIP-ticket heb gehad leek me dat wel leuk dat nu een keer te doen. Maar toen ik gister een beetje rond aan het kijken was kwam ik erachter dat je er een creditcard voor nodig had. Ik heb er geen en mijn moeder had de hare nog nooit gebruikt. Dus ik helemaal over de zeik en bang dat ik ze mis zou lopen :’DDD.. Maar gelukkig is alles zojuist toch nog goed gekomen. Ik heb er al helemaal zin in ^^.
Als je VIP bent mag je eerder naar binnen, heb je een Q&A/Poemreading van/met Emilie en daarna een M&G+foto’s die gemaakt woorden door een fotograaf en daarna mag je gewoon in de zaal blijven, zodat je lekker vooraan staan . Je krijgt ook een limited edition poster en verder nog een paar goodies. De tickets waren 66,20 per stuk, dus dat valt eigenlijk nog wel reuze mee.
Wie van jullie gaat er in Maart ook naar EA in Utrecht (en heeft VIP-tickets)? Of heb je al eens VIP/Goldmember tickets voor een andere artiest gehad?
[ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 14:28 ]
Wie du mir, so ich dir.