• BOOM SHAKALAKA! *O*(pirate) –heel blij is-

    Even terug gaand naar DIT topic over dat Emilie Autumn naar Nederland komt.
    Vandaag zijn de pre-sales gestart van de VIP-tickets en aangezien ik nog nooit een VIP-ticket heb gehad leek me dat wel leuk dat nu een keer te doen. Maar toen ik gister een beetje rond aan het kijken was kwam ik erachter dat je er een creditcard voor nodig had. Ik heb er geen en mijn moeder had de hare nog nooit gebruikt. Dus ik helemaal over de zeik en bang dat ik ze mis zou lopen :’DDD.. Maar gelukkig is alles zojuist toch nog goed gekomen. Ik heb er al helemaal zin in ^^.

    Als je VIP bent mag je eerder naar binnen, heb je een Q&A/Poemreading van/met Emilie en daarna een M&G+foto’s die gemaakt woorden door een fotograaf en daarna mag je gewoon in de zaal blijven, zodat je lekker vooraan staan (nerd). Je krijgt ook een limited edition poster en verder nog een paar goodies. De tickets waren 66,20 per stuk, dus dat valt eigenlijk nog wel reuze mee.

    Wie van jullie gaat er in Maart ook naar EA in Utrecht (en heeft VIP-tickets)? Of heb je al eens VIP/Goldmember tickets voor een andere artiest gehad?

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 14:28 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Op mijn verjaardag? (no_chears)

    Greaaaat, Kirst! Klinkt echt super vet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gaaf =3

    *Gaat ook tickets regelen*


    I am an idiot, I move.

    Cool (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Factory schreef:
    Gaaf =3

    *Gaat ook tickets regelen*
    Niceee! Gewone of vips? De gewone gaan volgens mij overmorgen pas in de verkoop.
    Winterfell schreef:
    Op mijn verjaardag? (no_chears)

    Greaaaat, Kirst! Klinkt echt super vet.
    Ja, op jou verjaardag ja :c. Jaaaa het is ook super gaaf :Y)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 14:54 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    IKWILMEEEEEE. Nouja, ik zit dan in OF Rusland OF Engeland voor een conventie. Waaaarom. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DEATHBAT schreef:
    IKWILMEEEEEE. Nouja, ik zit dan in OF Rusland OF Engeland voor een conventie. Waaaarom. (no_chears)
    Noooooo :c. Dat is wel heel kuttig. (no_chears)


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Ja, op jou verjaardag ja :c. Jaaaa het is ook super gaaf :Y)

    Gewone, ik heb niet zoveel geld xd. En degene die mee wil is ook maar een arme student.


    I am an idiot, I move.

    Da's toch ook op Emms verjaardag? :'DDD


    Veel plezieeeeeeeeeeeeeeeeeeeer <3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Remembrall schreef:
    Da's toch ook op Emms verjaardag? :'DDD


    Veel plezieeeeeeeeeeeeeeeeeeeer <3
    Ja :/.. Dankuuuuu (H)


    Wie du mir, so ich dir.

    Is dat haar, op die foto? Damnit, ze is echt prachtig en die kleding is geweldig! Heel veel plezier, Kirten. Je verdient het ook wel eens om zoiets te mogen meemaken :9~:9~:9~


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Is dat haar, op die foto? Damnit, ze is echt prachtig en die kleding is geweldig! Heel veel plezier, Kirten. Je verdient het ook wel eens om zoiets te mogen meemaken :9~:9~:9~


    Kirten?(joehoe)

    Ik had de vraag goed beantwoord, ik gokte idd op jou!*O* Maar echt supergaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf, dat gaat zo leuk worden.(wbw)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Kirten?(joehoe)

    Ik had de vraag goed beantwoord, ik gokte idd op jou!*O* Maar echt supergaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf, dat gaat zo leuk worden.(wbw)

    Jij, mond dicht (cat)


    Let it come and let it be

    Vetjes! *O*
    Und nee, ik ga niet heen en heb ook nog nooit VIP-tickets voor iets gehad, want dat is me iets te duur, maar heeel veel plezier dan :'D *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ah awesome! Veel plezier! :]

    Ik ga niet ^.^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Countenance schreef:
    Is dat haar, op die foto? Damnit, ze is echt prachtig en die kleding is geweldig! Heel veel plezier, Kirten. Je verdient het ook wel eens om zoiets te mogen meemaken :9~:9~:9~
    Oo, ik zou ze sowieso nog wel zien en spreken al had ik geen M&G. Dat krijg je als je een van de eerste Muffins van Holland bent *grijns*, maar dankjewel!!! Yes, that is her in ze picture (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.