I wish only one thing and it’s gotta be you. I want everything about you even though you’re taken what makes you beautiful is that we make the same mistakes and you stole my heart. Tell me a lie and i don’t want more than this but to stay up all night and save you tonight. [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 14:33 ] i'm broken, do you hear me.
LOVE YOU ALL !
-
2 nov 2011 - 14:222 nov 2011 - 19:36
NiallsNandos schreef:
Nou, mijn computer liep net vast, maar ik denk dat ik Q ook even af moet gaan sluiten want ik heb morgen een Frans mondeling en ik weet nog geen een van de bijna 200 woordjes/zinnen
SUCCES, en straks of morgen onze dansmove eh xd <33i'm broken, do you hear me.
2 nov 2011 - 19:372 nov 2011 - 19:38Hebben jullie de faal van de hitkrant ook al gezien?
bij het one direction interview!every little thing is gonna be alright.
2 nov 2011 - 19:40StarrySky schreef:
Hebben jullie de faal van de hitkrant ook al gezien?
bij het one direction interview!
ik heb het niet gekocht, vind hem negerns hieri'm broken, do you hear me.
2 nov 2011 - 19:412 nov 2011 - 19:42okee ik geef frans leren op, en ik ga even eten pakken want ikheb honger
It's like I'm finally awake - One Direction.
2 nov 2011 - 19:42Chiam schreef:
(...)
ik heb het niet gekocht, vind hem negerns hier
Oooh, in ieder geval
ze hadden de namen onder de foto gezet en ze hadden bij liam harry geschreven en bij harry liam...every little thing is gonna be alright.
2 nov 2011 - 19:42aah, ik heb nu echt het gevoel dat alsof ik in huilen uit kan barsten, ook al stel ik me nu aan.
maar ik krijg die woorden van Frans echt nooit in mijn hoofd en al ken ik ze dan kan ik haar vragen alsnog niet beantwoorden omdat ik haar niet goed versta en ik ben altijd echtr enorm zenuwachtig enzo voor dit soort dingenImperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!
2 nov 2011 - 19:44OMYYGOD. Die reward van 1DCyberpunk:9~
Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.
2 nov 2011 - 19:442 nov 2011 - 19:442 nov 2011 - 19:45NiallsNandos schreef:
aah, ik heb nu echt het gevoel dat alsof ik in huilen uit kan barsten, ook al stel ik me nu aan.
maar ik krijg die woorden van Frans echt nooit in mijn hoofd en al ken ik ze dan kan ik haar vragen alsnog niet beantwoorden omdat ik haar niet goed versta en ik ben altijd echtr enorm zenuwachtig enzo voor dit soort dingen
ik had dat ook een keer.
en toen moest ik huilen omdat ik er niet tegen kon dat het me niet lukt haha:$It's like I'm finally awake - One Direction.
2 nov 2011 - 19:45okaay nu moet ik nog 6 dagen wachten tot ik mijn naam in NiallsSmile kan veranderen(:
What's so bad about being different?
2 nov 2011 - 19:452 nov 2011 - 19:46