• Zo'n bitch uit mijn klas heeft gisteren mijn mobiel gestolen, ik weet wie het is maar kan niets zeggen. Áls ze het namelijk niet is, sta ik daar. Echt, fack, fack it! Mijn mobiel is hardstikke persoonlijk, dingen die ik naar bepaalde mensen sms zijn hardstikke persoonlijk, dat teringwijf moet er gewoon emt d'r vieze klauwen vanaf blijven.
    Ik ben gewoon zo boos, overstuur en buiten zinnen en nu mag ik ook nog eens gaaf folderen, echt ****, **** deze hele dag!

    Wie deelt dit leed met me?
    En nee, hier ben ik niet voor verzekerd, één woord daar over en ik spring uit mijn vel..

    De sim-kaart is er uitgetrokken, en ja ik weet dat zij het is, back oof zeg! (Sorry, ik weet dat ik mezelf straks wurg omdat ik zo chagerijnig tegen jullie doe, maar ik voel me gewoon echt écht kut. Ze moet met d'r klauwen an mijn spullen afblijven en al helemaal van zoiets persoonlijks als dát!)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 17:40 ]


    Let it come and let it be

    Penguin schreef:
    Of jat 'm terug. Ze heeft niks aan die telefoon als ze hem niet gebruikt, dus op een gegeven moment zie je 'm wel terug. Tenzij ze 'm verkoopt.

    Ik weet niet waar ze woont en ga echt niet inbreken, sorry :"D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik weet niet waar ze woont en ga echt niet inbreken, sorry :"D

    Ik bedoel uit haar zak :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik draaide me om en hij was weg, zij zat er naast en moest grinniken toen ze me zag en toen mijn mentor de klas er naar vroeg keek ze weg.

    Ook heb ik de hele kleedkamer rondgezocht toen iedereen weg was en mijn mobiel trekt zijn eigen sim-kaart er toch niet uit, of wel? :"D


    Hij kan uitgevallen zijn?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Of ik ga morgen naar jouw school toe. :Y). Mwuahaha :3

    Heb je haar nummer? Dan moet je haar bellen als je dichtbij bent. Kijken met welke telefoon ze opneemt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Heb je haar nummer? Dan moet je haar bellen als je dichtbij bent. Kijken met welke telefoon ze opneemt.

    Dat is wel een goede, maar ik denk niet dat ze die op school zal gebruiken, ze heeft een BlackBerry maar staat er om bekend dat ze steelt. Ik durf te wedden dat ze die wel zal verkopen. Maar er zat een beertje aan wat ik van mijn oma heb gekregen toen ze in Engeland was!


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Alsof ik daar niet aan denk (sorry dat ik zo kribbig tegen je doe, ik ben alleen écht boos), het is geen ongelukje wat iemand heeft 'm uit gezet of de sim-kaart vervangen!


    Dat is stom!
    Misschien moet je haar gewoon aardig vragen of ze hem terug wil geven.
    En het is ook niet leuk dat je moeder kwaad op je is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt


    26 - 02 - '16

    Hoe triest. Dat kind heeft niet eens het geld om zelf één te kopen...
    Ik zou net als jij zo tekeer gaan, dus ik versta je wel!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zou het volgende doen: zeg aan je mentor dat je je gsm kwijt bent, mogelijk/bijna zeker gestolen en dat je denkt dat zij de dader is.
    Hoe langer je wacht, hoe meer kans dat ze hem doorverkoopt (zoals je daarnet zei).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Wat een kutwijf.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik had eens hetzelfde. Een jongen dacht grappig te zijn, toen mijn kluisje openstond en ik mijn tas aan het inpakken was. Hij zag mijn mobiel liggen en riep keihard: 'Héee, een mobiel!' Hij pakte hem uit mijn kluisje en rende er als een gek van door. Ik was veel sneller en haalde hem in en toen was ik zo ontzettend boos dat ik het voelde koken. Ik heb hem keihard getrapt en in zijn arm geknepen totdat hij losliet.
    Toen vonden zijn vrienden mij 'gewelddadig', terwijl dat de eerste keer was dat ik zoiets deed. x'D

    Maar even over jouw probleem.
    Ik denk dat je het beste de adviezen van hierboven kunt opvolgen óf...
    Je gaat met je vriendin naar dat mens toe en vraagt haar hoe het in elkaar zit.
    En ondertussen laat je je vriendin het gesprek opnemen met haar mobiel.

    Idk.


    OTP: won't stop 'till we surrender...