Kim Kardashian heeft, slechts 72 dagen na haar huwelijk met Kris Humphries, de scheiding aangevraagd. De hardnekkige geruchten dat de twee totaal niet met elkaar overweg kunnen werden door Ryan Seacrest, de producent van haar realityshow, bevestigd.
"Ja @kimkardashian vraagt vanmorgen de scheiding aan," zo twitter hij. "Ik heb met haar gesproken.
De Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ meldt dat Kim advocaat Laura Wasser in de arm heeft genomen en dat de datum op de scheidingspapieren 31 oktober 2011 zal zijn.
Kim vertelde eerder aan People Magazine dat wonen in New York, samen met haar zus Kourtney, haar vriend Scott Disick en baby Mason, 'verre van ideaal' was voor een pasgetrouwd stel. Halloween vierde Kim ook opvallend alleen. Ze liet weten dat haar man niet aanwezig was, omdat ze deze week naar Australië zou vertrekken.
"Iets waar ik Kris op heb proberen voor te bereiden was het feit dat er van alles over ons geschreven zal worden", zo vertelde ze People. "Ik kon er in het begin echt van wakker liggen, maar nu denk ik er niet eens meer over na."
Kim en Kris trouwden 20 augustus op een landgoed in Montecito, Californië. Hun huwelijk kostte zo'n 10 miljoen dollar.
Bron
Die hebben het ook lang uitgehouden
To love is to destroy.