• Mijn zus de bruiloft zullen komen, wil ik een jurk, hoe over dit een te kopen? Zal het is te sexy?http://bit.ly/sYJPqK

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Uhm, ik zou dat dus echt niet naar een bruiloft dragen. Voor een feestje, okee. Maar een bruiloft is toch wel een iets nettere gelegenheid ;)
    Ik vind hem wel heel leuk!


    Happy Birthday my Potter!

    Voor een bruiloft kan dan niet echt, daar draag je meestal iets nettere kleren en niet zo'n kort strak dingetje. Wat ik persoonlijk nogal sletterig over vind komen.
    Ik zou toch iets anders kiezen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Glucio schreef:
    Uhm, ik zou dat dus echt niet naar een bruiloft dragen. Voor een feestje, okee. Maar een bruiloft is toch wel een iets nettere gelegenheid ;)
    Ik vind hem wel heel leuk!

    Bedankt voor uw commentaar!

    StJimmy schreef:
    Voor een bruiloft kan dan niet echt, daar draag je meestal iets nettere kleren en niet zo'n kort strak dingetje. Wat ik persoonlijk nogal sletterig over vind komen.
    Ik zou toch iets anders kiezen.

    (flower)(flower)(flower)(flower)(flower)

    Gadver, wat sletterig.
    Zeker niet doen, een bruiloft hoort toch echt wat netter te wezen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Een bruiloft is een nette en beschaafde aangelegenheid. Geen club, waarin je probeert zoveel mogelijk jongens te tongen. Met het laatste associeer ik dat jurkje dus..

    Ik vind, dat je voor een bruiloft toch zeker wel moet kiezen voor een jurkje, dat minstens tot iets boven je knieën komt en zeer zeker géén luipaardprint.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hoezo nou sletterig, alleen omdat hij kort is?
    Hij zou alleen niet echt geschikt zijn als trouwjurk, verder valt dat jurkje best mee. Het is vooral de foto die je een andere indruk geeft. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Applejack schreef:
    Een bruiloft is een nette en beschaafde aangelegenheid. Geen club, waarin je probeert zoveel mogelijk jongens te tongen. Met het laatste associeer ik dat jurkje dus..

    Ik vind, dat je voor een bruiloft toch zeker wel moet kiezen voor een jurkje, dat minstens tot iets boven je knieën komt en zeer zeker géén luipaardprint.


    Op dat laatste wil ik haar verdedigen. Waarom niet?
    Ik ga zelf ook niet in het wit trouwen. Waarom moet het altijd hetzelfde zijn?
    Netter kan ik het met iedereen eens zijn, de rest niet.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Minato schreef:
    (...)

    Op dat laatste wil ik haar verdedigen. Waarom niet?
    Ik ga zelf ook niet in het wit trouwen. Waarom moet het altijd hetzelfde zijn?
    Netter kan ik het met iedereen eens zijn, de rest niet.


    Ik zeg toch ook dat ik dat vind? Betekent niet dat je het met mij eens hoeft te zijn. In mijn gedachten zit het gewoon, dat luipaardprint niet bepaald netjes is en iets korter dan net iets boven de knie ook niet. Ik bedoel, als je op een bruiloft rond gaat lopen, met iets dat maar net over je kont uitkomt, dat vind ik niet bepaald netjes. Is mijn mening alleen maar, anderen mogen het heus wel niet met mij eens zijn.

    En het wordt niet haar trouwjurk hé. Het is een jurk voor naar de trouwerij van haar zus. Ik zou op mijn bruiloft niemand rond willen zien lopen in luipaardprint en een jurkje dat net over haar kont komt. Net zo min als ik een gast met een hawaii shirt rond zou willen zien lopen. Ik zeg ook alleen maar hoe ik het zie.

    Kijk, normaal gesproken vind ik het al wel net op de rand, maar heb ik iets van 'als jij je er goed in voelt, prima'. Voor naar een trouwerij, vind ik het echt een big no-no.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 9:00 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    (...)

    Ik zeg toch ook dat ik dat vind? Betekent niet dat je het met mij eens hoeft te zijn. In mijn gedachten zit het gewoon, dat luipaardprint niet bepaald netjes is en iets korter dan net iets boven de knie ook niet. Ik bedoel, als je op een bruiloft rond gaat lopen, met iets dat maar net over je kont uitkomt, dat vind ik niet bepaald netjes. Is mijn mening alleen maar, anderen mogen het heus wel niet met mij eens zijn.

    En het wordt niet haar trouwjurk hé. Het is een jurk voor naar de trouwerij van haar zus. Ik zou op mijn bruiloft niemand rond willen zien lopen in luipaardprint en een jurkje dat net over haar kont komt. Net zo min als ik een gast met een hawaii shirt rond zou willen zien lopen. Ik zeg ook alleen maar hoe ik het zie.


    Ik wil juist wel dat mensen sexy of verkleed naar mijn bruiloft komen. Zelf trouw ik wel in een jurk die boven mijn knieën komt, een zwarte dan, maar mijn gasten wil ik of in een verkleed thema zien, of sexy en los. :')
    Het is vooral een feestje als je gaat trouwen namelijk, in mijn ogen.

    En natuurlijk mag jij jouw mening hebben, alleen geef ik aan dat ik het daar niet helemaal mee eens ben.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Minato schreef:
    (...)

    Ik wil juist wel dat mensen sexy of verkleed naar mijn bruiloft komen. Zelf trouw ik wel in een jurk die boven mijn knieën komt, een zwarte dan, maar mijn gasten wil ik of in een verkleed thema zien, of sexy en los. :')
    Het is vooral een feestje als je gaat trouwen namelijk, in mijn ogen.

    En natuurlijk mag jij jouw mening hebben, alleen geef ik aan dat ik het daar niet helemaal mee eens ben.


    Juist, maar dan heb je ook een dresscode. Zij vertelt hier niet, dat het een dresscode is of wat dan ook, dus dan ga ik er van uit, dat het een formeel en net iets is. En dan kan zo'n jurkje toch écht niet. Als er een thema zou zijn, dat zegt, dat er zo'n soort dresscode is, dan moet ze het doen. Anders niet. Met dresscode zeg ik 'go for it' omdat ze het zelf mooi lijkt te vinden, wat uiteindelijk wel belangrijk is x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Minato schreef:
    (...)

    Ik wil juist wel dat mensen sexy of verkleed naar mijn bruiloft komen. Zelf trouw ik wel in een jurk die boven mijn knieën komt, een zwarte dan, maar mijn gasten wil ik of in een verkleed thema zien, of sexy en los. :')
    Het is vooral een feestje als je gaat trouwen namelijk, in mijn ogen.

    En natuurlijk mag jij jouw mening hebben, alleen geef ik aan dat ik het daar niet helemaal mee eens ben.

    volgens mij gaat het eerder om met wie je trouwt. Het gaat niet om feesten, zuipen en neuken. Dan kan je evengoed naar een fuif gaan ofzo.
    Trouwen gaat over liefde en dan vind ik niet dat je er als een slet moet rondlopen.


    Cool, neat, swell -Cry

    Applejack schreef:
    Een bruiloft is een nette en beschaafde aangelegenheid. Geen club, waarin je probeert zoveel mogelijk jongens te tongen. Met het laatste associeer ik dat jurkje dus..

    Ik vind, dat je voor een bruiloft toch zeker wel moet kiezen voor een jurkje, dat minstens tot iets boven je knieën komt en zeer zeker géén luipaardprint.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Applejack schreef:
    Een bruiloft is een nette en beschaafde aangelegenheid. Geen club, waarin je probeert zoveel mogelijk jongens te tongen. Met het laatste associeer ik dat jurkje dus..

    Ik vind, dat je voor een bruiloft toch zeker wel moet kiezen voor een jurkje, dat minstens tot iets boven je knieën komt en zeer zeker géén luipaardprint.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ben je nou aan het trollen? :'D


    ars moriendi