• Enkele dagen geleden kwam mijn vader mijn kamertje binnen en vroeg of ik eindelijk eens zou opstaan, omdat het zogezegd al heel erg laat was. Moe als ik was, heb ik geweigerd en ben opnieuw onder mijn deken gekropen. Opeens zegt mijn papa dat het middag is en blij spring ik uit mijn bed (ja hallo, eten?) Ik kleed me aan, maak me klaar en ga naar de keuken. Wat blijkt, het is nog maar 10 uur :/ Mijn papa is echt zo'n trol, maar ik heb geleerd om hem nooit meer te geloven 's morgens en meteen naar de klok te kijken :') Wie heeft er nog trollen als ouders ;d?


    Olive

    Haha, ik niet hoor!
    Maar het is wel flauw.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Haha :Y)

    Yep. Hij laat de hond 's ochtends altijd in mijn kamer, die dan mijn gezicht af begint te lebberen --'

    Jup, always.
    Mijn moeder komt regelmatig gillend mijn kamer binnen dat het 8:00 is, en dat ik me heb verslapen.
    Dan word ik dus hysterisch en begin ik helemaal in paniek naar de badkamer enzo, en dan kom ik terug en zie ik dat het 6 uur is.
    En elke keer trap ik er weer opnieuw in. --'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Stiekem is dat best wel slim hoor. Ik kan me nog herinneren dat mijn vader dat altijd bij mij deed. Dat was overigens ook de enige manier om me uit bed te krijgen. Believe me, you're gonna miss that.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Haha, als mijn moeder mij uit bed wilt hebben, dan stuurt ze Nero -mijn kat- op me af x'D Met dat beest dat constant om je heen drentelt, je kopjes geeft en op je gaat springen kun je niet eens meer slapen x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mijn papa kwam zondag ochtend me kamer binnenlopen en deed het licht aan, enkel om te kijken of ik ubberhaupt wel thuis was gekomen.
    Enkel was het wel 8 uur 'sochtens en was ik pas 5 uur thuis. Met als gevolg dat ik maar 3 uur heb geslapen, omdat hij daarna de muziek op vol volume heeft gezet ><'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lol, UMAD? 8D

    Lol, mij maken ze nooit wakker. e__e; Met als gevolg dat ik vaak te laat kom op school. 8D

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 19:57 ]

    Ahahaha. Stiekem vind ik dat best wel geniaal. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Minsa schreef:
    Lol, UMAD? 8D

    Lol, mij maken ze nooit wakker. e__e; Met als gevolg dat ik vaak te laat kom op school. 8D


    No y u? ;d
    Nee, ik heb hem even raar aangekeken en ben toen taart gaan eten. Food troost ;d


    Olive

    Als ik bijvoorbeeld een 2e les uur moet me beginnen maakt me vader me om 7 uur wakker terwijl ik pas een uur later er uit hoef ¬¬.


    Shoganai i ne~

    Mijn zus is een trol :Y)


    26 - 02 - '16

    Slim van hem :D
    Nee, ik niet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Awesome vader :'D


    ars moriendi

    Haha genius.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.