• en néé, ik heb het niet over Halloween. (cat)
    Één jaar geleden is er namelijk een wonder gebeurd. Laat mij het verhaal aan jullie vertellen:

    Er was eens een meisje. Lief, onschuldig, eigenlijk een doorsnee meisje van elf jaar oud. Het was haar eerste jaar op het gymnasium, en verveeld surfte ze wat rond op het internet. 'Geen zin in wiskunde...'
    Maar ze kwam per ongeluk op een site terecht, genaamd Quizlet.nl. Ze werd nieuwsgierig, en ging eens wat rondkijken. Ze was terecht gekomen op een verhaal van Square, genaamd "The potters". Ze raakte verslaafd, las het hele verhaal bij, en kreeg de ernstige drang om een reactie te plaatsen... maar dat kon niet. Ze was niet ingelogd - ze had een account.
    En toen gebeurde het. Een gebeurtenis die ze nog lang zou onthouden. Ze maakte een account aan, onder de username 'Jipster10'. Niet lang daarna zou ze verslaafd raken, zelf gaan schrijven, geobserdeerd raken...
    En toen waren we in het heden. Ze zit nogsteeds op deze site, zwaar verslaafd, en wilt ook nog lang niet weg. Jullie zitten nu al een jaar aan me vast, en dat worden er nog veel meer (duivel)


    Om een lang verhaal kort te maken, vandaag zit ik precies 1 jaar op Quizlet. Hooray!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aye!


    Has no one told you she's not breathing?

    yeeeeey ik 16 december. ik wou een quiz doen en dan jaaaa..................... en oen vertelde ik het mijn vreindin en die is ook verlsaafd geraakt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    gefeliciteerd! *O*


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Congratulations *O*


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vergeet mijn x-aantal jaren elk jaar opnieuw, ik heb het pas weken later door ):


    Has no one told you she's not breathing?

    YAY!


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Atropos schreef:
    Congratulations *O*

    En nu martelt dat lieve, schattige, onschuldige meisje mij, in haar schrijfwedstrijd 8D En is ze een brony 8D

    Gefeliciteerd x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.


    Niemand zegt dat ik nu nog lief en schattig ben, laat staan ontschuldig 8D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Atropos schreef:
    Congratulations *O*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.