• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:08 ]

    als ze dat vinden dan tsja zijn ze neit goede vriendinnen. Een echte vriendin moet je alles kunen vertellen. Ik zeg tegen mijn vriendin ook wel eens dat ze irri is en zij tegen mij. Dan ben je even boos maar ja.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hooligan schreef:
    Lol. Fuck those bitches. Snap niet waarom je nog met ze omgaat (krul)

    Als zij maar niet willen luisteren, het spijt me, maar dan moet je gewoon bij hen weggaan, of op zijn minst iemand anders vinden die wel naar je luistert. Ik begrijp het dat je hen niet wilt/kan opgeven en dat moet ook niet, maar ga écht op zoek naar betere vriendinnen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Atropos schreef:
    Awhh, zo herkenbaar.. Ik denk inderdaad dat je is een keer goed met ze moet gaan zitten, en dat je het ze uit moet gaan leggen. Desnoods neem je alle vijf stuk voor stuk even apart. En als ze dan nog steeds niet veranderen, dan zijn ze je niet waard. Ook al hou je nog zo van ze, jij verdient het niet om op deze manier behandelt te worden. Succes.


    comfort in c h a o s

    You are surrounded by idiots, my dear.


    ars moriendi

    Ze gunnen het echt niet dat je zoveel voor ze doet. Ik snap niet waarom je van zulke mensen kunt houden, maaroké.. Als je ze echt niet kwijt wilt, probeer dan eens apart met een van die vriendinnen te praten, want als je een gesprek wil gaan voeren met alle vier vriendinnen, zullen sommigen je misschien niet gelijk geven, terwijl ze dat wel willen. Daar schiet je dus niets mee op. Iniedergeval succes! Laat je niet gebruiken!


    You are beautiful, you are love.

    You deserve better :Y)


    26 - 02 - '16

    Ik weet écht précies hoe jij je voelt. Ik had précies hetzelfde. Ons groepje had dit alles, maar ook mét elkaar. Als twee mensen een geheim deelden, vertelde er ééntje het wel door aan ons allemaal en daar kwam dan weer ruzie van.
    Uit eindelijk heb ik ervoor gekozen om véél minder met ze om te gaan - gelukkig kwam ik ook niet meer bij ze in de klas en werd ons hele groepje gescheiden.

    Het geeft jezelf écht ontzettende rust om een keer aan jezelf te denken, meid. Echt waar.
    Vriendschap komt van twee kanten, ja toch?


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Is het ongeveer dat je met ieder voor zich goed overweg kan, maar als iedereen bij elkaar is jij degene bent die ze altijd moeten hebben?

    Dat heb ik namelijk, ik kan goed met m'n vrienden overweg, maar ze proberen altijd mij te naaien om stoer te doen bij de rest. Hoewel het dit jaar wel minder is :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik zou ze dumpen. Echt serieus. Ze zijn niet de enige mensen hier op aarde, je kan altijd nieuwe vrienden maken die wel om je geven. Want dit kan ik niet echt vriendinnen noemen..


    | Reality is for people that lack imagination |

    -Leest eerste 2 regels-
    Dumpen die hap.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wtf, wat lullig. Het is moeilijk om anderen te zoeken, maar probeer het wel. Misschien ken je nog iemand uit je vorige klassen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    zo herkenbaar bij mij.
    in de derde klas van basis kreeg ik mijn eerste ALLERBESTE vriendin ooit. ze was echt mijn alles. maar ik was nogal een buitenbeentje in de derde: was door het grootste groep van de klas een soort van gepest. mijn toenmalige allerbeste vriendin ging met hun om , als ze jarig was gingen die mee en ik kan nog een hoop opnoemen. in de grote vakantie was ze blijven zitten en kwam ze dus een keer bij mij , mij vragend of ik met haar in de pauze wou omgaan. ze liet me beloven voor altijd haar vriendin te zijn, maar daar hield ze zich er niet aan.
    bij de middelbare school , in de eerste en tweede was een soort van buitenbeentje terwijl ik in de derde weer, beste vriendinnen had gevonden. we waren ook een groep van 5 , maar als er groepen van 2 en 4 gemaakt moest worden gemaakt vroegen ze altijd of het 2/3 mocht worden. nou DAT noem ik vriendinnen. en als het niet zo was , zochten ze een groepje voor me . maar dat gebeurde maar 1 keer.

    sorry schat maar dat is geen vrienden al zeker niet als het telkens gebeurd.


    -

    Klinkt bekend,
    Ik snap volkomen wat je bedoelt!


    Heart in an amor.

    Beastcrash schreef:
    Ik snap niet waarom ze nog steeds je vriendinnen zijn.
    Dat klinkt vast ongelooflijk rot, zeker omdat je kennelijk heel veel van hen houdt, maar meid, jij zou zo veel beter af zijn zonder hen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."